پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
محمد دادکان گفت: علی کریمی اگر انتخاب شد که هیچ، جامعه فوتبال به این اتفاق می‌بالد، اما اگر هم به او رای ندادند و انتخاب نشد باز هم من می‌گویم پیروز انتخاب بی‌شک کریمی است.
شعار سال، هر بار به فدراسیون فوتبال می‌رسیم و ماجرا‌های انتخابات، یک نام بیش از هر اسم دیگری در ذهن مردم مجسم می‌شود. او کسی نیست به جز دکتر محمد دادکان؛ مدیر پرتلاش و موفق فدراسیون فوتبال در دهه ۸۰؛ چهره‌ای کاملا فوتبالی با دغدغه‌های اجتماعی قابل تامل. مرد پیروز در تمام نظرسنجی‌های صورت گرفته و مدیری که واقعا جایش در فوتبال ایران خالی است.

از بدسلیقگی مدیران ماست که افرادی مانند دادکان در فوتبال نیستند. مردانی که حرفشان حرف بوده و همیشه پای کار بوده‌اند، اما ما عنان فدراسیون فوتبال را در سال‌های گذشته با وجود مدیرانی مانند دادکان به چه کسانی سپردیم؟

در هر حال پس از ثبت نام کاندیدا‌های فدراسیون فوتبال و قطعی شدن حضور علی کریمی در این انتخابات، همه فوتبالی‌ها در انتظار اعلام مواضع رسمی محمد دادکان بودند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی اختصاصی گفت: «انتخابات فوتبال در این مقطع زمانی بدون شک گزینه‌ای بهتر از علی کریمی ندارد. آن چیزی که دنیای حرفه‌ای در مدیریت می‌گوید انتخاب یک فرد باید شامل تخصص، تجربه، دانش و مقبولیت اجتماعی باشد. کریمی شاید دانش لازم را در مدیریت نداشته باشد، اما در زمینه دانش اجتماعی و کسب مقبولیت مردمی از همه کاندیدا‌ها جلوتر است.»

ادامه حرف‌های دادکان را بخوانید که مثل همیشه با عشق و صفا درباره فوتبال سخن می‌گوید: «علی کریمی اگر انتخاب شد که هیچ، جامعه فوتبال به این اتفاق می‌بالد، اما اگر هم به او رای ندادند و انتخاب نشد باز هم من می‌گویم پیروز انتخاب بی‌شک علی کریمی است.»

تقاضای محمد دادکان، اما از اعضای مجمع این است: «اهالی فوتبال، اعضای مجمع! می‌خواهم به شما بگویم انتخابات را فارغ از فرقه‌گرایی و گروه بازی ببینید و واقعیت‌های فوتبال و جامعه را در نظر بگیرید. اگر من دادکان می‌گویم علی کریمی بهترین گزینه است همه چیز را در نظر گرفته‌ام. کریمی اهل مبارزه با فساد است و این فساد باید از فوتبال و ورزش کشور ریشه‌کن شود. شعار علی کریمی هم برای حضور در انتخابات مبارزه با فساد است. دقت کنید مبارزه با فساد؛ در غیر این صورت خود فوتبال پاک است و این ورزش یک عشق ابدی محسوب می‌شود، اما فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید عاری از فساد شوند و یک مدیر مثل کریمی با تمام این مسائل مخرب برخورد کند.»

سخن پایانی دکتر دادکان را بخوانید: «علی کریمی با فساد موجود در فوتبال مبارزه خواهد کرد و این نکته را اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که در بزنگاه تاریخی انتخابات قرار گرفته‌اند به خوبی می‌دانند. حافظه تاریخی بعضی‌ها شاید ضعیف باشد، اما تاریخ فوتبال ایران مثل همه ادوار گذشته به این انتخابات هم نگاه می‌کند و هر آنچه اتفاق می‌افتد در حافظه تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد. اگر آدم‌های مقبول سر کار باشند، امید مردم دوچندان می‌شود. مدیران پاک باعث می‌شوند تا از تعداد پناهده‌های ورزش که متاسفانه امسال، بسیار شاهد این اتفاق تلخ بوده‌ایم کم شود، موج دوپینگ ورزشکاران فروکش کند و جامعه رو به سلامتی و بهروزی برود.»
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تایخ انتشار: ۴ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۰۲۶۱۰، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
علي كريمي هم نتونسته با وجود عدالتخواهي كه در درونش داره خروجي خوبي داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین