پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
پیشکسوت بازیکن استقلال گفت: علی کریمی نیازی به تبلیغات ندارد، ولی در جامعه فوتبال ما و شکل مدیریت ورزش ما اگر آزادی بود، اگر فضای سلامتی وجود داشت هیچ زمان نمی‌گذاشتند که افرادی مثل کریمی برای رقابت وارد شود.
شعار سال: سهراب بختیاری زاده بابت رفتار تعدادی از هنرمندان که در دیداری به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان به میدان رفته بوردند گلایه دارد. او همچنین در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد:

*علی کریمی بازیکن فوق العاده‌ای بود و انسان بزرگی است، اما اگر این انتخابات آزاد بود نمی‌گذاشتند او شرکت کند. علی کریمی نیازی به تبلیغات ندارد، ولی در جامعه فوتبال ما و شکل مدیریت ورزش ما اگر آزادی بود، اگر فضای سلامتی وجود داشت هیچ زمان نمی‌گذاشتند که افرادی مثل کریمی برای رقابت وارد شود. همه چیز از قبل مشخص شده است و فقط با اسم‌هایی مثل علی کریمی بازی می‌شود. به نظرم علی کریمی کاملا نمی‌داند که چه فضایی وجود دارد، اگر می‌دانست هیچ زمان به این فضا نمی‌رفت.

*کادرفنی استقلال ضعف داشته و مسلما الان هم ضعف دارند، اما واقعا برخی رفتار‌ها عجیب است. آن‌ها را انتخاب کردند و سپس انتخابشان را زیر فشار می‌گذارند. همیشه می‌گویم که بین تغییر و ثبات کاری شما باید به انتخاب نام اعتماد داشته باشید. شما حتی در روز‌هایی که تیم‌تان نتیجه نمی‌گیرد هم باید حامی انتخاب خود باشید، آن زمان شما خیلی خوب می‌توانید به او زمان بدهید، اما اگر برعکس باشد، در روز‌های سخت و وقتی تیم شما شکست می‌خورد خیلی راحت از تیم‌تان می‌گذرید و به سراغ گزینه بعدی می‌روید. همین مساله کار استقلال را سخت کرده است.
 


*بازی هنرمندان سرخابی را دیدیم و برخی از آن‌ها بی‌هنری خود را به تصویر کشیدند. واقعا رفتار برخی از آن‌ها موجب تاسف بود. بازی را به یاد آن دو مرحوم عزیز بازی برگزار کردند، اما رفتارشان بسیار زشت و زننده بود. اینطور می‌توان گفت که رفتار برخی در دربی هنرمندان به دلقک بازی نزدیک بود. نمی‌دانم که چطور یادشان نبود که خانواده‌ها و دوستان داغدار آن دو عزیز تماشاگر آن بازی بودند که به حرمت آن‌ها این بازی برگزار می‌شد.

*خیلی از رفتار‌ها و آداب باید رعایت می‌شد که رعایت نکردند و باعث تأسف است که صدا و سیما از بس که بیننده ندارد از هر شرایطی سواستفاده می‌کنند تا مردم را پای تلویزیون بنشانند. برای این مسابقه حتی به قیمت این شد که فراموش کردند دو انسان نخبه در ورزش و هنر را از دست دادیم. واقعا صحنه‌های زشتی را دیدیم و حقیقتا باعث تأسف بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۶۹۱، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین