پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
پیشکسوت آبی‌پوشان با اشاره به وضعیت رو به نزول استقلال گفت: استقلال با وضعیت فعلی توانسته برای رسیدن به جایگاه قبلی خود امتیازات لازم را کسب کند و ما با صدر جدول بین ۳ تا ۴ امتیاز فاصله داریم که توانایی برگشت به صدر جدول با نگرش جدید وجود دارد.
شعار سال: علی موسوی، مهاجم اسبق تیم استقلال، در رابطه با بازی‌های دوستانه میان پیشکسوتان گفت: برگزاری بازی‌های دوستانه با حضور پیشکسوتان نوعی تجدید خاطره محسوب می‌شود و به‌نظرم برای تنوع زندگی آن‌ها اتفاقی مثبت است و دوری از خانه‌نشینی پیشکسوتان را فراهم می‌کند. این بازی‌های دوستانه به پیشکسوتان فوتبال می‌گوید جامعه هنوز خواهان آنهاست و به این عزیزان باتجربه و با سابقه درخشان نیاز دارد.
گلزن قدیمی آبی‌پوشان در خصوص تقسیم‌بندی پیشکسوتان عنوان کرد: قطعا وظیفه تقسیم‌بندی پیشکسوتان فوتبال با باشگاه خواهد بود و همچنین نیاز مبری به وجود اسپانسر و سازمان‌های حمایت کننده برای این افراد وجود دارد.
او در این رابطه ادامه داد: امیدوارم این بازی‌های دوستانه با حضور پیشکسوتان در آینده ادامه‌دار و هماهنگ شده باشد، اما متاسفانه در تیم استقلال دو دستگی وجود دارد که امیدوار هستم با مدیریت مناسب، این دو دستگی در استقلال از بین برود و جمعیت پیشکسوت ما واحد شوند تا بتوانند از خدمات بهره‌مند شوند.
بازیکن اسبق آبی‌پوشان پایتخت درباره مربیگری‌اش یادآور شد: من مدرک B آسیا را دارم، اما با توجه به شرایط حاکم در فوتبال ایران، علاقه و پیگیری برای فعالیت در مربیگری را ندارم.
در فوتبال کشورمان افرادی به واسطه پول و روابط برای خود سابقه و کارنامه ورزشی تولید می‌کنند
موسوی در خصوص حضور مربیان فاقد درجه مربیگری در لیگ تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال کشورمان افرادی هستند که به واسطه پول و روابط برای خود سابقه و کارنامه ورزشی تولید می‌کنند، جای تعجب دارد که چنین افراد مسمومی بیشتر از گذشته در فوتبال ایران جایگاه با ثباتی دارند.
بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال در رابطه با وضعیت رو به نزول آبی‌پوشان بیان کرد: همه برای بازی آخر با سپاهان نگران بودیم و صدر جدول را از دست دادیم. تیم استقلال با سرمربیگری محمود فکری به مدت یک ماه و نیم است که بازی درخور شان تیم استقلال را انجام نداده و از صدر جدول به رتبه سوم نزول پیدا کرده، اما خوشبختانه توانسته امتیاز‌های لازم برای ارتقا را کسب کند.
او افزود: استقلال با صدر جدول ۳ تا ۴ امتیاز فاصله دارد و توانایی برگشت به صدر جدول با نگرش جدید وجود دارد.
موسوی در خصوص رسیدن لیگ به نیم فصل و عملکرد مدعیان قهرمانی توضیح داد: لیگ ایران همانند تمام لیگ‌های دنیا قابل پیش‌بینی نخواهد بود و تمام تیم‌های مطرح همانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان در حد مدعیان قهرمانی ظاهر نشده‌اند و شاهد باخت و یا مساوی این تیم‌ها بوده‌ایم به همین دلیل فاصله بسیار کمی میان این تیم‌ها وجود دارد و تمامی این تیم‌ها می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.
ممنوعیت ورود مربیان خارجی به ضرر فوتبال ایران خواهد بود
مهاجم اسبق استقلال در رابطه با عملکرد مهاجمان این فصل آبی‌پوشان گفت: مهاجمان استقلال از جمله مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته بازیکنان خوب این تیم هستند و متاسفانه در چند وقت اخیر به دلیل سطح کیفیت پائین تمرینات آن‌ها و یا افت روانی حضور قابل توجهی نداشته‌اند که باید تمامی این مسائل پیگیری شود تا به حالت سابق خود برگردند.
او در خصوص انتخابات فدراسیون عنوان کرد: انتخابات فدراسیون باید به‌گونه‌ای باشد تا زمینه دستیابی به حق فوتبال ایران در آسیا فراهم و از پایمال شدن حقوق ایران توسط کشور‌های عربی مثل عربستان، بحرین وامارات جلوگیری شود.
موسوی درباره ممنوعیت ورود مربیان خارجی به ایران یادآور شد: این مسئله و قانون قطعا به ضرر فوتبال ایران خواهد بود و باید راه‌هایی جایگزین شود تا از این طریق مربی خارجی وارد فوتبال شود و از فنون مسائل روز فوتبال بهره‌مند شویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۴۲۹۴۱، https://www.borna.news/
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
به نظرم علی کریمی بهترین گزینه برای انتخاباتی هست که مردم انتظار دارن برگزار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین