پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به داد و فریادهای نماینده تهران درباره یک مکاتبه پاسخ کنایه آمیزی داد.

شعارسال: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور که منجر به حذف برخی امتیازات جامعه ایثارگران شد، مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مخالفت با یکی از بندهای این لایحه با فریاد خطاب به رئیس مجلس گفت: شما بر اساس چه اختیاری در این باره با رهبری مکاتبه کرده اید!؟

اشاره کواکبیان به آن قسمت از سخنان لاریجانی بود که در پاسخ به مخالفت برخی نمایندگان با حذف این امتیازات در این لایحه گفته بود که با مقام معظم رهبری مکاتبه کرده و ایشان نیز موافق بوده اند که همه مسائل مربوط به ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه گنجانده شده و حل شود.

پس از اعتراض نماینده تهران، لاریجانی خطاب به کواکبیان گفت: این اختیار رئیس مجلس است که در حوزه‌های مختلف مکاتبه کند؛ من که نباید برای نامه هایم از شما اجازه بگیرم.

وی خطاب به کواکبیان ادامه داد: از این به بعد می گویم در دفتر من بخشی را در نظر بگیرند که تمام نامه‌های رئیس مجلس ممهور شود به امضای پروفسور کواکبیان!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 27 مهر 1395، کدمطلب: 3798868 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین