پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۳۱۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
رحمتی با بیان اینکه در دوران کرونا معلم گیلانی به خاطر دانش‌آموزانش یخچال خانه خود را به تخته وایت‌برد تبدیل کرد گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری‌های معلمان گیلان باید مستندسازی شود.
شعار سال: «محمد رحمتی» امروز(پنج‌شنبه ۱۴ اسفند) در جلسه تقدیر از معلمان نمونه گیلانی که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: در دوران کرونا معلمان ما با کمترین امکانات هزاران محتوای آموزشی را در دوران کرونا تهیه و در سامانه شاد بارگزاری کردند تا جایی که معلمی به خاطر دانش‌آموزانش یخچال خانه خود را به تخته وایت‌برد تبدیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور معلمان نمونه در این مراسم و اهمیت تجلیل از این فرهیختگان عنوان کرد: در همین جا لازم می‌دانم از وزیر آموزش و پرورش برای اصرارشان جهت دیدار چهره به چهره با معلمان منتخب استان گیلان آن هم در دوران کرونا تشکر کنم و بدون شک این امر همیشه در خاطره ما ثبت می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا جامعه آموزش و پرورش کشور را دچار بزرگ‌ترین چالش قرن کرد ابراز داشت: معلمان و فرهیختگان استان گیلان در دوران شیوع ویروس کرونا حتی یک لحظه امر آموزش و پرورش را تعطیل نکردند و حقیقتا برای استمرار امر آموزش از جان و دل مایه گذاشتند.

وی به معلمانی که در استان گیلان و در دوران شیوع ویروس کرونا به شهادت رسیدند اشاره کرد و ضمن نثار صلوات و درود به ساحت این شهیدان راه خدمت و عرصه آموزش کشور افزود: معلمان ما در تمام بحران‌ها و صحنه‌ها انقلاب اسلامی را حمایت کردند که حضور پرشمارشان در جبهه‌های جنگ مؤید این نکته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه برخی از معلمان گیلانی حتی در بستر بیماری و روی تخت بیمارستان امر آموزش را تعطیل نکردند اضافه کرد: معلمی را سراغ داریم در همین خطه ولایتمدار گیلان که پشت یخچال خانه خود را به تخته وایت برد تبدیل کرد و با کمترین امکانات آموزشی مشغول امر تدریس شد.

رحتمی با بیان اینکه ایثارگری‌ها و فداکاری‌های معلمان گیلان باید مستندسازی شود خاطرنشان کرد: معلمان فداکار گیلانی در دوران شیوع کرونا در منازل دانش‌آموزان حاضر شدند و به امر تدریس پرداختند و به این ترتیب به منویات مقام معظم رهبری به بهترین نحو جامه عمل پوشاندند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 608812، diyarmirza.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین