پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۳۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر گفت: پنج ماه است به طور مستمر پیگیر توسعه کمی پردیس شهید باهنر هستیم؛ اما شاهد اقدام خاصی از سوی مسئولان نبودیم.
شعار سال: مریم سامانلو، معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر در خصوص زیرساخت ضعیف این پردیس گفت: کاش مسئولین ما نشانی از معلم شهیدمان، دکتر رجایی، داشتند که گفته «جا دارد انسان پیراهن تنش راهم بفروشد و خرج تربیت معلم کند.» در استان همدان، پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان از نظر زیرساخت در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد. ساختمان این پردیس مدت‌هاست کد تخریب خورده؛ وفتی فضایی کد تخریب بخورد؛ یعنی هیچ موجود زنده‌ای نباید در این فضا باشد. آیا آقایان مسئول اجازه می‌دهند فرزندان‌شان در چنین شرایطی زندگی و تحصیل کنند؟

سامانلو خاطرنشان کرد: دانشجومعلمان ما از امکانات اولیه‌ای همچون سالن مطالعه محروم هستند. تراکم جمعیت در این فضای کوچک حقیقتا وضعیت بغرنجی را رقم زده است. پنج ماه است به طور مستمر پیگیر توسعه کمی پردیس شهید باهنر هستیم؛ اما شاهد اقدام خاصی از سوی مسئولان نبودیم و بعضا حتی توجهی نسبت به این موضوع از بعضی بزرگواران ندیدیم.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر اظهار کرد: برخی از مسئولین مربوطه نیز حتی خود را در قبال این وضعیت مسئول نمی‌دانند؛ در صورتی که توسعه کمی این پردیس جزو وظایفشان به شمار می‌رود. اگر آن‌ها از این وضع اطلاعی نداشتند هم باز یک قصور به حساب می‌آمد؛ اما درد این جاست که از وضعیت ما با خبر هستند و قدم از قدم بر نمی‌دارند.

وی ادامه داد: سوال من از مسئولین مربوطه در این حوزه این است که آیا این وضعیت در شان معلمان این سرزمین است؟ یک سال است که دانشجومعلمان مشغول آموزش مجازی هستند و این بهترین فرصت بود برای هرگونه جابجایی و ساخت؛ اما دستاورد مسئولان در این یکسال جز تعمیرات جزئی یک ساختمان مخروبه چه بود؟ در صورتی که اصل موضوع، یعنی همان زیرساخت، دچار مشکل است.

سامانلو در پایان گفت: اینکه سعی داریم این فضای کوچک و قدیمی را به طرق مختلف و جزئی تعمیر کنیم مصداق همان آفتابه خرج لحیم است. مطالبه ما از مسئولان مربوطه این است که فضایی در اختیار ما قرار دهند تا هم پاسخگوی نیاز به جذب معلم به طور حداکثری از دانشگاه فرهنگیان و هم در شان افسران سپاه پیشرفت کشور باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 11 اسفند  1399، کد خبر: 4959563،  www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین