پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۳۲۹۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بازنشستگی معلمان و کمبود معلم در سال‌های آتی و ضرورت تامین منابع انسانی معلم، خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به استاندارد مطلوب نیاز به ۲۰۸۰ هیات علمی دارد.
شعار سال: حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه که با حضور علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، با اشاره به ماموریت و ویژگی‌های دانشگاه فرهنگیان به بیان برنامه‌های حال حاضر و فعالیت‌های پیش رو پرداخت.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت وزیر و مدیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری در راستای تقویت دانشگاه‌ها بالاخص این دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌ها و اقدامات معاونت‌های مختلف و برداشتن گام‌های بلند در راستای اهداف بتوانیم پاسخگوی نیاز جامعه به معلم باشیم.

خنیفر، در ادامه به ارتقاء و افزایش زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه در شرایط کرونایی و نیاز به آموزش‌های مجازی دانشجومعلمان اشاره کرد.

وی همچنین با بیان بازنشستگی معلمان و کمبود معلم در سال‌های آتی و ضرورت تامین منابع انسانی معلم، خاطر نشان کرد: در همین راستا دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به استاندارد مطلوب نیاز به ۲۰۸۰ هیات علمی دارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، در ادامه تعیین نیاز، برگزاری آزمون، پذیرش و گزینش دانشجو معلمان را برعهده آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان را مسئول آموزش آنان دانست، و گفت: دانشگاه فرهنگیان تلاش می‌کند تا فاصله موجود برای تامین معلم را طی کرده و برای تربیت معلم مطابق با سیاست‌ها و روش‌های وزارت اموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کند.

وی همچنین در ادامه به ۳ طرح ۳۱-۳۱ (۳۱موزه تربیت معلم در ۳۱ استان)، طرح ۳۱ مجلد (تاریخ تربیت معلم و بزرگان هر استان) و بازنگری و ایجاد رشته‌ها در دانشگاه تاکید کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار ۳ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۰۴۱۷۴۹، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین