پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
به قول محمود، بابا جون اول مطالعه کن و بعد مصاحبه! توزیع دو هزار تن مرغ در کشور، یعنی شهری دو تن (دو وانت بار). بنظرشما می‌تواند جهت دهنده به بازار باشد؟ این وضعیت با نزدیک شدن به عید و بعد از آن ماه مبارک رمضان، همچنین عدم نظم پذیری بازار نهاد‌ها و کاهش تولید، بنظر تشدید خواهد شد. آقای خاوازی، چاره اندیشی کنید. فرآیند تخصیص ارز و واردات نهاده‌های دامی، سامانه بازارگاه، حمایت از تولید کننده و مرغدار، نظارت بر کشتارگاه‌ها و. نیازمند بازنگری و نظارت اساسی است.
شعار سال: امروز وزیر جهاد کشاورزی به همراه مسئولان سازمان تعزیرات به بازار مرغ رفتند.

وضعیت توزیع و فروش مرغ در میادین میوه و تره بار نابسمان است، وضعیتی که در فروشگاه‌های سطح شهر بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

در این شرایط بازهم باید به حلقه مفقوده نظارت پرداخت؛ بازار مرغ نیاز به نظارت جدی دارد تا مرغ تولیدی به قیمت مصوب به دست مردم برسد.

تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۹۹، کد خبر: ۳۰۴۳۳۹۶، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین