پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
پلاژ ساحلی هفت تیر بندر چابهار در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار در پویشی پاکسازی شد.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، ساحل بندر چابهار در پلاژ ساحلی هفت تیر در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار پاکسازی شد.
 
وی افزود: این اقدام با محوریت اشاعه فرهنگ و اخلاق محیط زیستی، حفظ منابع طبیعی و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی، چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، اداره محیط زیست شهرستان، شهرداری و همکاری مردم محلی در فضایی با نشاط اجرا و محوطه ساحلی از انواع زباله، پلاستیک و مواد زائد جمع آوری و پاکسازی شد.
 

پی نوشت: «تیام»، یکی از مخاطبان کانال ایسنا با ارسال این تصاویر نوشته است: در آستانه نوروز نوجوانان روستای ساحلی زمین در چابهار، ساحل این روستا را از زباله پاکسازی کردند. ساحل زمین در چابهار، یکی از زیباترین سواحل جنوبی ایران است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان بنادر و دریانوردی ، تاریخ انتشار:  20 اسفند 1399  ، کدخبر:53557 ،www.pmo.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین