پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
فرهنگی گفت: نمایندگان در سطح کشور بعضاً با چند دفتر در حوزه انتخابیه خود سروکار دارند که هزینه‌های مجلس در حساب جداگانه‌ای مانند همه دستگاه‌های اجرایی قرار داده می‌شود و ربطی هم به حقوقشان ندارد.
شعار سال: محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در حاشیه صحن علنی امروز گفت: حقوق نمایندگان همان میزان ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با توجه به مؤلفه‌های مؤثر در حقوقشان است که هیچ نماینده‌ای از هزینه دفاتر برای حقوق خود استفاده نمی‌کند.

فرهنگی تصریح کرد: امروز بخشی از موارد ارجاعی شورای نگهبان در مورد لایحه بودجه سال آینده را بررسی می‌کنیم و پس از تأیید، تصویب و در صورت تأیید شورا، فردا جلسه‌ای در پارلمان نخواهیم داشت، وگرنه بعدازظهر امروز یا فردا نشست خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همه نمایندگان ودیعه مسکن و هزینه خودرو را نگرفته‌اند و کسانی که به این ودیعه نیاز داشتند، در حد نیاز استفاده کرده‌اند. با توجه به اتفاقات اخیر درباره خودروها، این وسایل هم به صورت امانی در اختیار نمایندگان قرار گرفته است. امروز مجلس تلاش می‌کند نظر‌های شورای نگهبان در مورد اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تأمین کند و به انتخابات سال بعد برسد.

فرهنگی اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز برای جمع بندی و ارزیابی اقدامات و عملکرد دوره یازدهم مجلس بود که ریاست مجلس و تعدادی از نمایندگان در مسائلی مانند اشتغال، مسکن و ساختار بودجه اظهار نظر کردند. همچنین در زمینه مقدمات مسائل آینده پارلمان هم بحث شد.

وی افزود: در حاشیه مجلس هم نکته‌ای درباره هزینه‌های نمایندگان و انتشار میزان حقوق آن‌ها مورد بحث بود که کاملاً بخشی از گزارش منتشر شده در این باره درست است؛ از این جهت که نمایندگان در سطح کشور بعضاً با چند دفتر در حوزه انتخابیه خود سروکار دارند که هزینه‌های مجلس در حساب جداگانه‌ای مانند همه دستگاه‌های اجرایی قرار داده می‌شود و ربطی هم به حقوقشان ندارد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۲۱۱۷، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
این اهتلاف فاحشی که داره در کشور در زمینه دریافت حقوق رخ میده واقعا نابخشودنی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
این اختلاف فاحشی که داره در کشور در زمینه دریافت حقوق رخ میده واقعا نابخشودنی هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین