پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۳۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
اسداله نژاد با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ نداریم، گفت: نیاز روزانه کشور ۶ هزار و ۵۰۰ تن است، با توجه به عرضه روزانه ۷ هزار و ۳۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تن مرغ، کسری در نیاز کشور نباید داشته باشیم.
شعار سال: حبیب اسداله نژاد افزود: ‌کمبودی در عرضه مرغ نداریم، وظیفه تولیدکنندگان تولید، پرورش و عرضه مرغ به بازار است چرا که مرغداران حلقه‌های واسط مرغ مادر و کشتارگاه‌ها هستند.

وی اضافه کرد: نیاز روزانه کشور ۶ هزار و ۵۰۰ تن است، با توجه به عرضه روزانه ۷ هزار و ۳۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تن مرغ، کسری در نیاز کشور نباید داشته باشیم.

اسد اله نژاد گفت: اگر آمار و ارقام تولید واقعی باشد، نظارت دستگاه‌های مسئول تنها راه حل عرضه مرغ با نرخ مصوب در بازار است چرا که در شرایط فعلی با وجود اینکه مرغداران به منظور دسترسی مردم به قیمت‌های ارزان با نقطه سربه سر مرغ تولیدی را عرضه می‌کنند، اما متاسفانه با قیمت‌های غیر واقعی بدست مصرف کننده می‌رسد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۵۲۹۶۲، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
دولتی که نتونسته در دوران مدیریتی خودش از گپس تولید مرغ که کالای اساسی خوراک مردم هست بر بیاد به درد لای جرز میخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین