پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۶۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
رئیس‌جمهوری لبنان از نخست‌وزیر مکلف خواست که در صورت عدم توانایی تشکیل دولت از صحنه کنار رفته و عرصه را برای دیگران باز کند.
شعار سال: «میشل عون»، رئیس‌جمهوری لبنان از «سعد الحریری»، نخست‌وزیر مکلف خواست اگر نمی‌تواند دولت تشکیل دهد از سمت خود کناره‌گیری کرده تا عرصه را برای افراد توانمند باز کند.

عون در نطق تلویزیونی گفت: «پیش‌نویسی که حریری از کابینه ارائه داده پاسخگوی پایین‌ترین سطح مورد نیاز برای توازن ملی نیست. من او را به کاخ بعبدا فرا می‌خوانم تا با توافق با من بر اساس ساز و کار و معیار‌های قانون اساسی بدون هیچ بهانه و یا تاخیری اقدام به تشکیل فوری دولت کند.»

وی افزود: «اگر حریری از تشکیل دولت ناتوان است و نمی‌تواند دولت نجات ملی را برای مقابله با اوضاع خطرناک کشور اداره کند، باید عرصه را برای هر فرد دیگری که می‌تواند این ماموریت را انجام دهد، باز کند.»

عون گفت: «درخواست من از حریری بر اساس مسئولیت قانونی و وجدان انسانی و ملی وی صورت می‌گیرد. وضعیت اسفبار مردم تعطیلی و موقتی بودن دولت را بر نمی‌تابد.»

وی افزود: «درخواست من جدی است و نخست‌وزیر مکلف باید فورا یکی از این دو گزینه را انتخاب کند، زیرا پس از این سکوت فایده‌ای نخواهد داشت و ما لبنان را نجات خواهیم داد.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۰۸۱۶۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: میشل عون ، حریری ، لبنان ، دولت
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
اقای حریری جان تون منتظر دسترات غربی هاست برای همین کمی طول کشیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین