پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: ایران میزبان مسابقات فوتبال و بسکتبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ناشنوایان است.
شعار سال: مهران تیشه گران عصر چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی در رشت اظهار داشت: این رقابت ها سال آینده در جزیره کیش برگزار می شود و چون جنبه انتخابی المپیک ناشنوایان را دارد، با تمام قدرت در این مسابقات حضور خواهیم یافت تا سهمیه المپیک را در این دو رشته کسب کنیم.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات ورزش های ناشنوایان گیلان به رشت سفر کرده است ادامه داد: مسابقات المپیک ناشنوایان در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا علاوه بر حفظ جایگاه بتوانیم این جایگاه را ارتقاء دهیم.

وی افزود: ورزش ناشنوایان ایران در المپیک گذشته مقام هفتم را کسب کرد و در بازی های آسیایی ناشنوایان نیز رتبه چهارم را بدست آورد و امیدواریم با حمایت و همکاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، بتوانیم نتایج بهتری را در المپیک و بازی های آسیایی ناشنوایان کسب کنیم.

وی به سایر برنامه های فدراسیون ورزش های ناشنوایان نیز اشاره و بیان کرد: همچنین رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ناشنوایان جهان سال آینده در کشور ترکیه در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود که ما نیز خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان خاطرنشان کرد: به همین دلیل اردوهای آمادگی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را دو دوره برگزار کردیم و از پنجم فرودین ماه سال آینده نیز، مراحل بعدی اردوهای آمادگی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برپا می شود.

تیشه گران تصریح کرد: رقابت های دو و میدانی و والیبال ساحلی قهرمانی ناشنوایان جهان نیز تیر ماه سال آینده در کشور لهستان برگزار می شود که هدف ما حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات است تا بتوانیم در رقابت های دو و میدانی و والیبال ساحلی قهرمانی جهان ، مقام های شایسته ای را کسب کنیم.

وی با اشاره به درخواست میزبانی رقابت های جهانی کاراته و تکواندو گفت: همچنین رقابت های تکواندو و کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان قرار است ک اواخر شهریور ماه برگزار شود که ایران در هر دو رشته درخواست میزبانی داده و امیدواریم با این درخواست موافقت و این مسابقات نیز در ایران برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی جودو ناشنوایان نیز اواخر مهر ماه سال آینده در کشور فرانسه در پاریس برگزار می شود که تیم جودو ناشنوایان ایران در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهد یافت و امیدواریم که جودوکاران ما بتوانند در این رقابت های جهانی، بدرخشند و مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

وی اضافه کرد: گرچه در سال جاری به دلیل شیوع کرونا، اکثر فعالیت های ورزشی انجام نشد که رقابت های ناشنوایان نیز از این قاعده مستثنی نبود، اما سال آینده برنامه های زیادی را پیش رو داریم و امیدواریم که ورزشکاران ما بتوانند در تمامی مسابقات بدرخشند.

رئیس فدراسیون ناشنوایان به گسترش ورزش در بین این قشر از جامعه اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف مهم فدراسیون، گسترش ورزش در بین ناشنوایان است و به همین دلیل کارشناسان و استعدادیابان فدراسیون در مدارس استثنایی و مدارس ناشنوایان حضور می یابند تا استعدادهای برتر را شناسایی کنند تا پشتوانه مناسبی برای تیم های ملی داشته باشیم.

انتخابات ریاست هیات ورزش های ناشنوایان گیلان با حضور رئیس فدراسیون و همچنین مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع این هیات در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت ، سیدمحسن حسینی ۱۰ رای از ۱۷ آرای ماخوذه را کسب و به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین علی شیخی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان در جریان این انتخابات هفت رای کسب کرد و کیهان حمیدنژاد دیگر کاندیدای این هیات نیز، قبل از آغاز انتخابات ، انصراف داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 84268849، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
خواهشا آبرومون رو حفظ کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین