پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با دریافت واکسن کرونا آرامش به تیم‌های ورزشی تزریق شد.
شعار سال: شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان برای دریافت واکسن کرونا اظهار کرد: جا دارد هم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هم تیم پزشکی که این تمهیدات را انجام دادند تا ورزشکاران المپیکی قبل از حضور در مسابقات اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کنند تشکر کنم. اتفاق خوب و جالبی بود، بدون تردید با این اتفاق هم در اردو‌ها آرامش بیشتری خواهیم داشت و هم با اطمینان بیشتری راهی مسابقات پیش رو خواهیم شد.

هروی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو گفت: شرایط تیم مان خوب و همه چیز تقریبا ایده آل است. تک تک نفرات با انگیزه خودشان را برای حضور در المپیک و البته قبل از آن مسابقات لیسبون پرتغال آماده می‌کنند. هنوز شانس کسب سهمیه وجود دارد و امیدوارم مهدیزاده نیز با روندی که طی می‌کند بتواند در فرانسه که آخرین مرحله گرفتن سهمیه‌های المپیک است به این مهم دست یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ستارگان کاراته، تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۵۷، spstk.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
باز كارهاي مخفيانه دولتي ها در سيستم توزيع اون هم در زمينه واكسن شروع شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین