پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
سوگند رحمانی، کماندار جوان تیم ملی درباره دریافت واکسن کرونا قبل از اعزام به مسابقات المپیک توکیو اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی بود که افتاد، چون ما ورزشکاران اعزام‌های برون مرزی زیادی داریم و در خطر ابتلا هم بودیم.

شعار سال:عضو تیم‌ ملی تیروکمان گفت: تزریق واکسن آرامش را به تیم‌ها برگرداند.
 
سوگند رحمانی، کماندار جوان تیم‌ ملی درباره دریافت واکسن کرونا قبل از اعزام به مسابقات المپیک توکیو اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی بود که افتاد چون ما ورزشکاران اعزام‌های برون مرزی زیادی داریم و در خطر ابتلا هم بودیم. با این شرایط و تزریق این واکسن قطعا باعث می‌شود خیالمان راحت تر شود که حتی خودمان هم ناقل نباشیم‌. در کل می‌توانم بگویم که یک آرامش خاطر شد برای همه ورزشکاران.
 
او با اشاره به اردوی اخیر تیم ملی در ترکیه گفت: اردوی خیلی خوبی بود و باعث شد که تجربه خیلی خوبی باشد بعد از این تایم که بخاطر کرونا ما از تمام مسابقات و اتفاقات برون مرزی و بین المللی دور بودیم تجربه خیلی خوبی شد و برای مسابقات بعدی ما را آماده تر کرد. مسابقات کسب سهمیه بعدی به میزبانی فرانسه است و حدودا 2 ماه دیگر برگزار خواهد شد و در تیم پسران یک سهمیه انفرادی تا الان داریم. امیدوارم بتوانیم در این فرصتی که باقی مانده باز هم به سهمیه‌ها اضافه کنیم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا  ، تاریخ انتشار:2 اردیبهشت  1400، کدخبر:1168713 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
ايشالله واكسن رو انقد به همه مردم بزنن كه اوضاع مردم هم كم كم رو به ارامش بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین