پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان از دغدغه‌های این ورزشکاران خبر دارد.

  شعار سال:مسعود فراهانی در خصوص فعالیتهای اخیر فدراسیون ناشنوایان گفت: الان ما در فدراسیون در یازده رشته ورزشی مختلف فعالیت داریم و در بازی های آسیایی و المپیکی 9 الی 11 رشته از سمت ما در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارد.
 
او در خصوص اینکه آیا در ایام کرونا از شرایط تمرین و مسابقه دور بوده اند یا خیر ادامه داد: با توجه به مسئله کرونا بیشتر در فضای مجازی توسط انجمن های مربوطه انجام شد و ما در این مدت انجام حرکات ورزشی مجازی داشتیم. من فکر می کنم فضای مجازی با فضای فیزیکی قابل قیاس نیست و وقتی بخاطر کرونا در فضای مجازی یکسری از حرکات انجام شود هیچگونه پیشرفتی حاصل نمی شود البته در کل کم تاثیر است ولی بی تاثیر نیست.
 
فراهانی که خودش زمانی ورزشکار بوده و به همین دلیل می تواند بیشتر دغدغه ورزشکاران بخصوص ناشنوایان را درک کند در این خصوص افزود: ورزشکاران ناشنوا دچار یک استثنا هستند و نیاز به درک شدن و ارتباط برقرار کردن هستند که متاسفانه در این مدت بخاطر شرایط خاص کرونا و اینکه اکثر مسائل در مجازی دنبال می شد این توجه شدن حتی کمتر هم شد ما یک فدراسیون داریم که در زمان برگزاری مسابقات به هیئت استانها نامه می زنیم و از آنها درخواست داریم که ورزشکارانشان را به اینجا بفرستند تا همه در یک محل مشخص تمرین کنند زیرا بدون مربی کار کردن واقعا سخت است.

 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا  ، تاریخ انتشار:  11 دی  1399  ، کدخبر: 1112711، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
همه مون باید دست به دست هم بدیم تا این عزیزان رو در این رشته های ورزشی کمک کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
نمیتونیم بگیم در حمایت از این عزیزان فضای مجازی کم تاثیر بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین