پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سخنرانی اخیر خود بیان داشتند که پلیس در راستای تحقق شعار امسال با مخلان نظام اقتصادی برخورد می‌کند. ضمن تشکر خاص از کلیه زحمات سردار رحیمی و همکاران زحمتکش پلیس در استان تهران و کشور، باید توجه داشته باشیم که پلیس، بغیر از جرائم مشهود، رأساً حق ورود نداشته و هماهنگی‌ها و دستورات امنیتی و قضایی در این خصوص ضروری است.
شعار سال: سردار حسین رحیمی در دومین روز از سال جدید طی سخنانی در جمع کارکنان پلیس‌های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر، گفت: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم عزیز و سربازان، ولی امرمان می‌دانیم و نخواهیم گذاشت تا برخی افراد سودجو و زالو صفت اقتصاد کشور را با چالش مواجه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: همه تلاش و همت خود را بکار خواهیم بست تا شعاری را که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مشخص فرمودند تحقق پیدا کند.

وی افزود: باید خداوند متعال را به واسطه داشتن چنین رهبر بصیر و آگاه و شجاعی شکر بگوییم که این گونه با رهبری‌های داهیانه خود عزت، اقتدار و آبرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند، به‌گونه‌ای که امروز ایران اسلامی در معادلات سیاسی دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تمام واحد‌های گشت در تعطیلات نوروز باید فعال باشند

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت پلیس در ایام نوروز گفت: باید در ایام تعطیلات نوروزی همه واحد‌های گشتی فعال و هدفمند باشند و هیچگونه اهمال و سستی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی افزود: هرکسی به کلانتری یا هر واحد انتظامی و یا ترافیکی مراجعه می‌کند باید با رضایت‌مندی از آنجا خارج شود، لذا لازم است عوامل پلیس با روی گشاده، سعه‌صدر و با اخلاق نیکو و پسندیده پذیرای مردم باشند و همه تلاش خود را بکار گیرند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در ایام نوروز هر گونه جابجایی اثاثیه منزل باید با هماهنگی کلانتری محل انجام شود، بیان کرد: در تعطیلات نوروزی کلانتری‌ها بصورت ویژه و با گشت‌های مضاعف تلاش دارند، امنیت شهروندان را فراهم کنند تا مردم در امنیت و آرامش بتوانند از تعطیلات نوروز استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۷۲۲۵۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین