پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۴۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
محمد محسن بیگی گفت: توصیه می‌شود افراد در ایام نوروز از مسافرت خودداری و در خانه حضور داشته و از ظرفیت فضای مجازی بهره‌مند شوند.
شعار سال: طرح کوچ در یکسال اخیر برای ایجاد تعادل وزنی دانش آموزان اجرایی شده است. در ایام نوروز هم به دلیل مصرف تنقلات، کم تحرکی و شرایط کرونایی اجرای این طرح اهمیت دوچندان پیدا کرده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده ۳۰.۱ درصد از دانش آموزان چاق، ۶ درصد از جمعیت دانش‌آموزی کشور لاغر و خیلی لاغر و ۵۸.۹ درصد نیز وزن طبیعی دارند در این راستا اهمیت کنترل سلامت دانش آموزان اهمیت زیادی دارد.
 
روند اجرایی طرح کوچ در ایام نوروز

محمد محسن بیگی، مدیر کل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره روند اجرایی طرح کوچ در ایام نوروز گفت: برنامه‌های فراوان در ایام نوروز از شبکه شاد پیش بینی شده است.

او افزود: توصیه‌هایی درباره مسائل بهداشتی و هم توصیه‌هایی در زمینه تحرکات بدنی در شبکه شاد تهیه شده است. همچنین محتوا‌ها و کلیپ‌های مناسب از سوی نهاد‌های مسئول در آموزش و پرورش برای تعطیلات نوروز دانش آموزان طراحی شده است.

محسن بیگی ادامه داد: موارد متعدد در شبکه شاد به تدریج بارگذاری شده و در ایام تعطیلات نوروز هم خانواده‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند. در بیشتر شهر‌ها اعمال محدودیت‌ها در ایام نوروز برقرار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: توصیه می‌شود در این ایام از مسافرت خودداری و افراد در خانه حضور داشته و از ظرفیت فضای مجازی بهره‌مند شوند.

به گفته او برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان خانواده‌ها و مسئولان آموزشی هم لازم است مطالب مناسب آموزشی را در شبکه شاد بارگذاری کنند تا بتوان از آن در ایام نوروز بهره‌مند شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۲۷۲۱، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین