پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کوثری درباره میزان مخاطبان برنامه نود گفته که برنامه عادل آن زمان ۷۰۰ هزار تا پیام داشت و برای ما یک میلیون و دویست پیام می‌آمد.
شعار سال: جهانگیر کوثری از مجریان و برنامه‌سازان سابق تلویزیون که اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را برعهده داشت، روایت جالبی از روز‌های تشکیل برنامه‌نود دارد؛ او توضیح می‌دهد چگونه مدیران وقت تلویزیون با ایجاد محدودیت‌های عجیب برای دیگر برنامه‌های ورزشی، مسیر را برای رشد برنامه نود باز گذاشته‌اند.

‌به گفته کوثری، علی‌اصغر پورمحمدی که همزمان رئیس برنامه‌های ورزشی تلویزیون و رئیس شبکه سه بوده، «همه گزارشگران و مجریان و برنامه سازان ورزشی را محدود کرد» تا برنامه نود شکل گیرد.

‌او گفته؛ «همه ما را کنار گذاشت تا یک گزارشگر بیاید، یک گزارشگر عالی باشد، کس دیگری نباشد، نگذاشت عین واقعیت است یعنی تمام امتیاز‌هایی که باید تقسیم می‌شد.»

مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» در ادامه روایت جالبی از یک جلسه را مطرح کرده که به او به صورت دستوری گفته شده حق نداری در برنامه‌ات از «فوتبال» گزارشی بروی.

ما یک میلیون و دویست پیام برای‌مان می‌آمد و برنامه نود آن زمان ۷۰۰ هزار تا پیام داشت

‌او گفته؛ «آقای ضرغامی، مدیر شبکه، من، فرجی و پورمحمدی نشسته بودیم. دقیقاً همیشه مقابل چشمانم است به من گفت چه کسی به تو می‌گوید در برنامه ورزش از نگاه دو فوتبال بروی؟ گفتم فوتبال هم ورزش است و اسم برنامه من هم ورزش از نگاه دو است پورمحمدی گفت حق نداری فوتبال بروی!

کوثری درباره میزان مخاطبان برنامه نود هم گفته که برنامه عادل آن زمان ۷۰۰ هزار تا پیام داشت و برای ما یک میلیون و دویست پیام می‌آمد: «همزمان بودیم با برنامه عادل فردوسی پور؛ برنامه ما جمعه شب‌ها بود و فکر می‌کنم نود شنبه بود یا تازه قرار بود دوشنبه شب‌ها پخش شود. ما یک میلیون و دویست پیام برای‌مان می‌آمد و برنامه نود آن زمان ۷۰۰ هزار تا پیام داشت.»

کوثری در ادامه به امتیاز‌های انحصاری دیگری که مدیران صداوسیما در اختیار فردوسی پور گذاشته‌اند، اینطور می‌گوید: «عین واقعیت است ما امکانات نداشتیم، بودجه نداشتیم، دوربین نداشتیم، فوتبال نداشتیم، هیچی نداشتیم؛ آن‌ها هر چه می‌خواستند بهشان می‌دادند و هرچه امکانات بود برای برنامه نود بود. بعد می‌گفتند نمی‌توانی فوتبال بروی؛ داوری هم نباید بروی من هم گفتم باشد اصلاً کشتی می‌روم.»‌

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۹۶۳۴۱، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
تا زماني كه مسئولين ما در زمينه شفاف سازي با مردم دوري كنن وضع مردم بهتر از اين نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین