پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
استکی گفت: هنوز شانس برای گرفتن دو سهمیه دیگر نیز داریم. همانطور می‌دانید هیچ مدال المپیکی در بوکس نداریم و قطعا تلاش خواهیم کرد این بار تاریخ سازی کنیم و مدال المپیک را هم به افتخارات بوکس اضافه کنیم.
شعار سال: علیرضا استکی، درباره سالی که گذشت اظهار کرد: فکر می‌کنم ۹۹ سخت‌ترین سالی بود که داشتیم و خوشبختانه تمام شد و همه راحت شدیم. کرونایی که آمد همه چیز را کاملا بهم ریخت. عزیزمان را روز به روز از ما دور کرد. تعطیلات زیادی که به همراه داشت باعث شد انگیزه و آمادگی ورزشکاران کاهش پیدا کند و از طرفی ماراتن کسب سهمیه المپیک و حتی خود المپیک را به تعویق انداخت.

او اضافه کرد: در کنارش پس از ۱۱ سال مسابقات لیگ را داشتیم. همین که یک رویداد مهم و تاثیر گذاری مانند لیگ پس از این همه وقفه برگزار شد و بوکسور‌های مطرحی، چون احسان روزبهانی و ... در آن بازی کردند نکته مثبت و مهمی بود. قطعا برای فدراسیون هم برگزاری لیگ تجربه خوبی بود که از این تجربه در سال‌های آینده می‌تواند به خوبی استفاده کند.

استکی درمورد نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در المپیک توکیو گفت: ما دو سهمیه داریم. هر دو المپین ما جوان و کم تجربه در میدانی مانند المپیک هستند، اما در کنارش بسیار توانمند و با انگیزه هستند موضوعی که خیال ما را تا حدی آسوده می‌کند و هنوز شانس برای گرفتن دو سهمیه دیگر نیز داریم. همانطور می‌دانید هیچ مدال المپیکی در بوکس نداریم و قطعا تلاش خواهیم کرد این بار تاریخ سازی کنیم و مدال المپیک را هم به افتخارات بوکس اضافه کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برای مردم ایران در سال جدید آرزوی سلامتی و دل خوش دارم. سال ۹۹ بشخصه برای خودم سخت گذشت و در فاصله کمتر از دو ماه هم پدر و هم مادرم را از دست دادم. امیدوارم در روز‌های پیش رو اتفاقات بهتری برای همه رقم بخورد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۱۷۲۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
بوكس ايران هم زياد به رسميت شناخته نشده و حس ميكنم به راحتي نميتونيم مشكلات مون رو حل كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین