پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
حرف و حدیث‌هایی در خصوص بکارگیری نیرو‌های بدون ضابطه در فرودگاه یاسوج شنیده می‌شود، امید می‌رود سازمان بازرسی در صورت صحت این موضوع از مسئولین بخواهد که قوانین را در به کارگیری نیرو‌ها اعمال کنند.
شعار سال: حرف و حدیث‌هایی در خصوص بکارگیری نیرو‌های بدون ضابطه در فرودگاه یاسوج شنیده می‌شود، امید می‌رود سازمان بازرسی در صورت صحت این موضوع از مسئولین بخواهد که قوانین را در به کارگیری نیرو‌ها اعمال کنند.

بها دادن به افراد غیربومی استان، علاوه بر اینکه ضربه‌ای به نخبگان استانی می‌زند (در استانی که در بیکاری رتبه‌های نخست کشوری را دارد)، بی پرده پیداست که پای غیربومی‌ها را به استان کهگیلویه و بویراحمد باز می‌کند تا در یک موقعیت «دست و پا شده» توسط دیگران، بتوانند از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان محل آزمون و خطا و بدست آوردن تجربه و پیشرفت استفاده کنند.

زمان زیادی از مدیریت عنایت انصاری‌فرد بر کرسی فرودگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌گذرد؛ یک مدیر غیر بومی که به نظر می‌رسد و می‌گویند به پشتوانه احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به این منصب دست یافته است.

استخدام‌های بی‌ضابطه نه فقط در پست مدیریت، بلکه در بقیه بخش‌های فرودگاه دیده شده است؛ وقتی مدیری از راه رابطه صاحب پست می‌شود، احتمال استخدام‌های بی‌ضابطه را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود انصاری‌فرد اقدام در به کارگیری چند نفر نیرو در فرودگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است. این روز‌ها نام خواننده معروف هم استانی از واحد روابط عمومی فرودگاه یاسوج اتفاقی عجیب است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند؛ اینکه آیا این فرد خواننده بر اساس تخصص (با رشته مهندسی نفت) و ضابطه، پست روابط عمومی را بدست گرفته است، موضوعی است که مسئولان مربوطه باید به آن پاسخ دهند، چرا که «فرودگاه» پل ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان‌ها و جایگاهی خاص است و اینکه هر فرد بدون تخصصی در آن مشغول باشد کیفیت کار در آن را با مشکل مواجه می‌کند. از طرفی گفته می‌شود یکی از نمایندگان استان در مجلس، معرف این خواننده بوده است.

سال‌های گذشته با ورود دستگاه قضا، دانشجویان و رسانه‌های مطالبه‌گر، جلوی بکارگیری‌های برخی مدیران گرفته شد که تا حد زیادی سر و صدا ایجاد کرده بود. همچنین برخی از مدیران به دلیل استخدام‌های فله‌ای به مجازات محکوم شدند. حال انتظار می‌رود، سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع بکارگیری نیرو‌های فرودگاه یاسوج ورود کند و در صورت صحت این موضوع از مدیران این فرودگاه بخواهد که قوانین و ضوابط را در بکارگیری نیرو‌ها اعمال کنند.

فرهنگ‌سازی در زمینه بکارگیری با ضابطه نیرو‌ها و استفاده از افراد در تخصص واقعی خود، یکی از معضلات بزرگ این استان است و برای رسیدن به شرایط مطلوب و قانونی قطعاً باید تلاش‌های رسانه‌ای و قضایی زیادی کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت کبنا نیوز، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1400، کدخبر: 432374، www.kebnanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
امان از اين جذب هاي بدون ضابطه كه هيچ اميدي بهشون نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین