پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۵۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۷
وزیر امور خارجه هند در دیدار با ظریف در دوشنبه ضمن تأکید بر لزوم همکاری کشور‌های منطقه به ویژه هند و جمهوری اسلامی در تحکیم صلح و ثبات در افغانستان، آمادگی این کشور را برای گسترش تجارت با ایران اعلام کرد.

شعار سال: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در ادامه دیدارهای دوجانبه خود در حاشیه کنفرانس « قلب آسیا - روند استانبول» با «جایشانکار» وزیر امور خارجه هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آخرین وضعیت سیاسی افغانستان و راه‌های مشارکت فعال در روند صلح افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر خارجه هند ضمن قدردانی از نقش سازنده و موثر ایران در تحولات سیاسی افغانستان، بر لزوم همکاری کشورهای منطقه به ویژه هند و جمهوری اسلامی ایران در تحکیم صلح و ثبات در افغانستان تاکید کرد.

بررسی آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی - ترانزیتی و آمادگی هند برای گسترش تجارت با ایران از دیگر محورهای گفت‌وگوی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند در این دیدار بود.

 ظریف که شامگاه یکشنبه برای شرکت در این نشست و دیدار با مقامات تاجیکستان وارد دوشنبه شد، امروز با دبیر اجرایی سیکا و وزیر خارجه افغانستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۱۰۹۰۰۰۴۰۰، www.farsnews.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
هندي ها واقعا بايد بدونن كه ايران كشور هاي ديگه همسايه اون در زمينه برقراري ارتباط نيستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین