پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
از نیمه دوم فروردین، خرید تضمینی گندم علاوه بر استان‌های فارس و کرمان در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز آغاز خواهد شد و به دنبال آن در سایر استان‌ها نیز عملیات خرید تضمینی انجام خواهد شد.
شعار سال: به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، از نیمه دوم فروردین، خرید تضمینی گندم علاوه بر استان‌های فارس و کرمان در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز آغاز خواهد شد و به دنبال آن در سایر استان‌ها نیز عملیات خرید تضمینی انجام خواهد شد.

شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه برآورد اولیه از خرید تضمینی گندم در سال جاری بیش از ۹ میلیون تُن است، قیمت مصوب خرید تضمینی گندم را ۴ هزار تومان برای هر کیلوگرم اعلام کرد.

گفتنی است امسال بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار هکتار زمین زراعی زیر کشت گندم رفته است که نسبت به سال گذشته کشت این محصول ۲.۳ درصد افزایش داشته است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین