پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
این روزهـا هرلحظه منتظر هنرنمـایی برخی مدیران منطقه هستیم ؛ اینبار خلاقیت مـدیری که حتی نامش را نمی دانیم مـارا بر آن داشت که دست به قلم شویم .

شعارسال : اداره پست !!! جایی که تقریبا همه مـا با آن سروکـار داریم و مـی شود گفت از مهمترین ادارات منطقه هست .ناخواسته سـری به این اداره زدیم ، درابتدا فکر کـردیم راه را اشتباه آمده ایم!! تا متوجه تابلو کوچک اداره پست شهرستان زابل شدیم .، صحنه بسیار جالبی که نشان از خلاقیت وذوق مدیر این اداره داشت.

محوطه اداره پست شهرزابل تبدیل شده بود به پارکینگ خودرو و در اختیار بخش خصوصی قرار داشت. گـویا اوضاع مالی این اداره خیلی خراب وحالت وخیم دارد که باعث شده اداره ای دولتی که روزانه در آن تعداد زیادی مرسولات مهم و ارزشمند شهروندان جابه جا می گردد تبدیل شود به پارکینگ انواع خودروها، البته جای قدردانی دارد که مشکل شهروندان برای این مدیر خوش ذوق اینقدر دارای اهمیت بوده است !!


شنیده ها حاکی از آن هست که این مدیر خوش فکر قصد کمک به شهرداری ر اهم دارد !!! و حتی دست به کارشده تا در محوطه پشت اداره غرفه هایی را برای ساماندهی دست فروشان آماده کند!! و به این عزیزان اجاره دهد.

جناب رییس!

حیف شما نیست که مدیر اداره پست شده اید؟ با این همه خلاقیت در خدمت رسانی به مردم و درآمـدزایی ،کاش برای شهردار شدن سری به شورای شهر هم می زدید تا مشکلات شهر را هم ، با ذوق مدیریتی تان حل می کردید

فقط یک سوال ؟؟؟

آیا به این فکر نمی کنید که شاید خدایی نکرده این اوج تردد بی حساب و کتاب موجب بروز حوادث ناگـوار شود وشما وهمکارانتان را در انجام وظیفه اصلی تان دچار مشکل کند؟


اگر خدایی نکرده مرسوله،سند ویاپاکتی در این ازدحام جمعیت بی مورد مفقود شود و یا اتفاقاتی از این دست که شاید به زبان آوردنش به مصلحت نباشد، پاسخ ارباب رجوع و مخاطبانتان چه خواهد بود؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت گندم پرس . تاریخ انتشار جمعه 22 آبان 1394، کد مطلب : 29970: www.gandompres.ir

برچسب ها: اداره پست ، زابل ، شعارسال
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین