پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
گویا سفر خارجی رفتن برای وزرا نقل و نباته. ادعا شده که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران برای گفتگو و عقد چند تفاهم‌نامه همکاری با همتای عراقی خود وارد بغداد شد. برایتان سوال نشده که در شرایط آخر دولت، امضای تفاهمنامه یعنی چی؟ ادامه اش هم جذاب تره: تبادل هیات‌های خبره و متخصص در زمینه فعالیت‌های تعیین شده توسط دو طرف ایرانی و عراقی، توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزش حرفه ای، کارآفرینی، عملیاتی، روابط کار و امور اجتماعی از دیگر اهداف و چشم انداز‌های این سفر خواهد بود. اصل ماجرای حضور شریعتمداری در عراق را لطفا بازگو کنید.
شعار سال: محمد شریعتمداری در فرودگاه بغداد از سوی ایرج مسجدی سفیر کشورمان در عراق و تنی چند از مقامات دولت این کشور همسایه غربی مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشورمان به دعوت همتای عراقی خود وارد بغداد شده است و روز یکشنبه دیدارهایی با مقامات این کشور دوست و همسایه خواهد داشت.

به گفته مسجدی سفیر ایران در عراق؛ امضای تفاهم و توافق مشترک در موضوعات مختلف از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران به بغداد قرار دارد.

وی در گفت و گو افزود: تبادل هیات‌های خبره و متخصص در زمینه فعالیت‌های تعیین شده توسط دو طرف ایرانی و عراقی، توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزش حرفه ای، کارآفرینی، عملیاتی، روابط کار و امور اجتماعی از دیگر اهداف و چشم اندازهای این سفر خواهد بود.

به گفته وی؛ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ایران علاوه بر همتای خود با سایر مقامات عراقی از جمله وزیر دارایی هم دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه و تقویت شود.

بر پایه این گزارش تبادل نیروی کار متخصص از موضوعات مورد تفاهم دولت ایران با عراق است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان‌های جنوبی عراق همچون کربلا هم سفر کاری خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 84290831، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین