پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن صبح امروز، پنج‌شنبه اعلام کرد، نیرو‌های موشکی و پهپادی در حمله‌ای مشترک با ۱۱ موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبار‌های پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.
شعار سال: یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن مورد حمایت انصارالله در رشته توییت‌هایی نوشت: هدف گرفتن شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش‌سوزی گسترده‌ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

او در ادامه تاکید کرد: انبار‌های تسلیحاتی و پایگاه‌های پاتریوت با هفت پهپاد از نوع صماد ۳ و قاصف ۲ K با دقت هدف قرار گرفتند.

سریع خاطرنشان کرد: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.

او تصریح کرد: در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره دشمن علیه کشورمان به نظام سعودی وعده عملیات گسترده‌تر و بزرگ‌تر را می‌دهیم.

این در حالی است که خبرگزاری واس به نقل از سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شده، نیرو‌های دفاع هوایی چهار پهپاد و پنج موشک بالستیک انصارالله به سمت شهر جیزان را رهگیری کرده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۶۱۲۸۳۵، www.entekhab.ie
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین