پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: کشور ما اکنون تحریم است، تحریمی که بسیار خطرناک بوده و ضربه شدیدی به مردم وارد کرده است. بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، مساله «مرغ» را برای مردم حل نکرده‌ایم و تبدیل به یک بحران شده است. این‌ها همه برمی‌گردد به این‌که کشور تحریم است، مواد مورد نیاز مرغ‌داری‌ها وارد نمی‌شود و دچار کمبود می‌شویم و مردم در صف مرغ می‌ایستند.
شعار سال: حجت‌الاسلام «محمدتقی فاضل‌میبدی» با بیان این‌که «وقتی رسانه‌ای جریان خاصی را حمایت می‌کند، نمی‌تواند رقابتی سالم را در جامعه ایجاد کند.» یادآور شد: در نتیجه تنش‌های سیاسی را بیشتر و رقابت سیاسی را کم‌تر می‌کند. رقابت سیاسی در همه جای دنیا وجود دارد و بر اساس وحدت نظر در منافع ملی بوده و حفظ تمامیت ارضی، تمامیت ملی و حفظ سیاست‌های کلان نظام برایش مهم است و طبیعی است که سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلفی هم در قالب آن خود را عرضه می‌کنند و یک رقابت سیاسی سالم انجام و انتخابات برگزار می‌شود.

او ادامه داد:، اما در جامعه ما صداوسیما به‌جای ایجاد یک رقابت درست سیاسی و انتخاباتی، تنش ایجاد می‌کند. یعنی شروع می‌کند علیه یک جریان مستند و فیلم ساختن و ایجاد تنش سیاسی. مانند همین سریال گاندو که اخیرا از تلویزیون پخش شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که صداوسیما با چنین برنامه‌هایی نشان می‌دهد که در دستگاه سیاست خارجی کشور ایران رخنه‌های امنیتی و عوامل نفوذی هست و یک دستگاه را به‌طور کلی زیر سوال می‌برد تا حرف خودش را به کرسی بنشاند، گفت: این نوع حرکت‌های سیاسی ایجاد تنش کرده و فضای دو قطبی شکننده‌ای در کشور می‌سازد. متاسفانه امروز یک دو قطبی خصمانه بر فضای کشور حاکم شده که عواقب بسیار بدی به همراه دارد.

فاضل‌میبدی خاطرنشان کرد: مساله دیگر این است که یک جریان خاص سیاسی که اکنون سعی می‌کند تا به قدرت برسد و ریاست‌جمهوری را -همان‌طور که اکثریت کرسی‌های مجلس را در اختیار گرفته- از آنِ خود کند، در تلاش است تا شرکت حداقلی در انتخابات صورت بگیرد.

او تشریح کرد: کشور ما اکنون تحریم است، تحریمی که بسیار خطرناک بوده و ضربه شدیدی به مردم وارد کرده است. بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، مساله «مرغ» را برای مردم حل نکرده‌ایم و تبدیل به یک بحران شده است. این‌ها همه برمی‌گردد به این‌که کشور تحریم است، مواد مورد نیاز مرغ‌داری‌ها وارد نمی‌شود و دچار کمبود می‌شویم و مردم در صف مرغ می‌ایستند... الان هم که دوباره بحث مذاکره باز شده، همین صداوسیما شروع کرده علیه دولت و مذاکرات حرف زدن و با کد‌هایی که می‌دهد و با سریال‌هایی که می‌سازد منافع ملی را به نفع یک جریان سیاسی فدا می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
تا وقتی تحریم هارو نپذیریم مشکل ما حل شدنی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین