پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۳۹۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به زودی با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در خانه ملت تحول بزرگی در دستگاه تعلیم و تربیت آغاز خواهد شد.
شعار سال: علی کریمی فیروزجائی افزود: این لایحه پس از تصویب هیات دولت، هفته گذشته برای تصویب نهایی در خانه ملت از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به ارجاع این لایحه به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات یادآورشد: هم اکنون روند بررسی کارشناسی بر روی این لایحه در جریان است.

نماینده مردم بابل با تاکید بر نقش محوری معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: با همفکری و مشورت صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت و تشکل‌های صنفی فرهنگیان این لایحه در کمیسیون و کمیته تخصصی ذی ربط مجلس بررسی خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم این لایحه را مطالبه جدی معلمان از دولت و مجلس دانست و افزود: با تصویب این لایحه روند شکوفایی وتحول بنیادی در آموزش و پرورش آغاز خواهد داد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر لاینحل ماندن مشکلات فرهنگیان در سال‌های اخیر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم برای بررسی وحل بنیادی مشکلات عرصه تعلیم و تربیت عزم قاطع دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از رویکرد بخشی نگری به جایگاه تعلیم و تربیت گفت: نگاه کلی کشور به آموزش و پرورش باید از دستگاه مصرفی به تولیدی و زیربنایی تغییر یابد.

وی اهمیت نقش و جایگاه معلمان را در روند توسعه کشور خاطر نشان کرد و افزود: در برنامه هفتم توسعه جایگاه فرهنگیان دربرون رفت از چالش‌های کلان ملی تقویت خواهد شد.

کریمی فیروزجایی بر لزوم هم افزایی برای حل چالش‌های دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: تعامل همه جانبه برای چابک سازی دستگاه تعلیم و تربیت با رویکرد حل المسائلی ضرورت دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۰۸۵۲۲۷، www.iribnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
طرح هاي اين وزارت خونه مدت ها طول ميكشه تا به نتيجه برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین