پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اعلام کرد: تعداد ۵ فرد هندی مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده اند.
شعار سال: سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: پس از بررسی‌های انجام شده تعداد ۵ فرد هندی مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده اند.

کشمیری بیان کرد: ۲۰ نفر از اتباع کشور هندوستان از مرز استان‌های همجوار وارد استان بوشهر شده بودند که به دلیل حساسیت موجود بر روی سوش هندی ویروس کرونا، با پیگیری مرکز بهداشت شهرستان پس از نمونه گیری از این تعداد پاسخ تست ۵ نفر از این افراد مثبت و ۳ نفر نیز مشکوک گزارش شده است.

او گفت: پس از نمونه‌گیری از این افراد پاسخ آزمایش برای تعیین نوع سوش کرونا به تهران ارسال شده است که تا فردا جواب قطعی مشخص خواهد شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان اینکه این هندی‌ها از طریق مرز استان‌های همجوار به بوشهر سفر کرده بودند، اظهار کرد: به محض شناسایی و نمونه گیری از این افرد، تمام این ۲۰ نفر قرنطینه شده و تحت نظارت قرار می‌گیرند و اجازه خروج از مکان قرنطینه و ورود به شهر را نخواهند داشت.

کشمیری بیان کرد: فعلا هیچ دلیلی مبنی بر اینکه کرونای بیماران هندی، سوش جدید باشد وجود ندارد، تنها به این دلیل که این افراد تبعه هند بوده‌اند و به علت حساسیت موجود از آنان نمونه‌گیری شده و تا مشخص شدن نتیجه آزمایش در قرنطینه خواهند بود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۰۷۱۹، www.pana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
حالا الان میگن هنوز سوشش معلوم نیست ولی خوبم معلومه هندی هم هست فردا میگن حالا همین 5 نفر بوده اونوقت در عرض ده روز کل بیمارستانها پر میشه و میگن موج پنجمه و کرونای هندی اومده و تازه مردم مواظب باشید خب چه مرگتونه همون اول به مردم بگید که بدونن چه خبره دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
کرونای هندی بیاد ایران واقعا قلع و قمع میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین