پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
با وجود توقف تزریق واکسن آسترازنکا در برخی کشور‌های اتحادیه اروپا و محدود کردن تزریق این واکسن به گروه‌های سنی خاص در برخی کشور‌های دیگر، کشور‌های زیادی از این واکسن در سطح وسیع استفاده کرده‌اند (نظیر ایران). تفاوت نظر‌های زیادی هم در خصوص عوارض احتمالی این واکسن توسط افراد مختلف بیان شده است. دکتر بادلی، توضیحاتی خاص در این خصوص ارایه نموده که با هم می‌شنویم. منتظر دریافت نظرات اصلاحی و تکمیلی در این خصوص هستیم.
شعار سال: مهمترین ویژگی‌ها و عوارض واکسن آسترازنکا

تعداد بازدید : 15

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
ولی هنوزم قبول نداریم موضع گیری مون راجع به واکسن فایزر بد بوده؟
روحبخش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و... رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. مرسی از مطلبتون که بدردمون خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین