پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد به ۱۷۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا کرد.

شعار سال:آقای پرویز فتاح ، درحاشیه بازدید از خانه نوباوگان مظفری افزود: بیش از ۸۶ میلیارد تومان هدیه نقدی به ایتام کشور پرداخت شد.
 
وی گفت: از سال‌های گذشته در کمیته امداد سنت حسنه‌ای پایه گذاری شد که به نیت مولا علی (ع) که در یتیم نوازی شهره بودند به همه ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بچه‌های بدون سرپرست تحت پوشش بهزیستی کمک کنیم.

تعداد بازدید : 5


آقای فتاح اضافه کرد: امروز در روز بیست و یکم رمضان و مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در تهران از یک مرکز نگهداری کودکان یتیم بازدید کردیم که این مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور است، اما به دست بخش خصوصی اداره می‌شود.
 
وی در ادامه گفت: از چنین مراکزی که به دست اشخاص اداره می‌شود باید حمایت کرد و امیدواریم این کار‌های خیر باعث دفع بلا از کشور شود.
 
اقای فتاح افزود: بنیاد مستضعفان با تمام توان و دارایی‌ها و اموال خود به مردم کمک خواهد کرد و امسال در ماه مبارک رمضان یک و نیم میلیون افطاری ساده و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده که با توجه به آمار سال گذشته تعداد این بسته‌ها به ۵ میلیون بسته معیشتی تاکنون رسیده است.
 
"‌همزمان با روز شهادت ابوالایتام حضرت امام علی (ع)، ⁧‫بنیاد مستضعفان⁩ ٥٠٠ هزار تومان به تمامی ایتام تحت پوشش ⁧‫کمیته امداد⁩ و ⁧‫بهزیستی⁩ جمعاً به مبلغ ۸۶ میلیارد تومان پرداخت کرد. امید است به برکت ماه رمضان، قدم کوچک ما لبخندی شود بر لب و شادی دل این عزیزان. "


 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  صدا و سیما، تاریخ انتشار:14  اردیبهشت 1400، کدخبر: 3095807، www.iribnews.ir

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا ، تاریخ انتشار:  14اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.imna.ir،491224

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین