پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۰۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
وحید اشتری در مکتوبات مدعی است که دعوت از آقای پناهیان برای افتتاح پروژه اسکی و تله کابین، دعوت از دادستان کل کشور برای افتتاح پدیده شاندیز، دعوت از آقای حداد عادل و شریعتمداری برای افتتاح ایرانمال همگی از یک جنس‌اند. همگی کارکرد وجاهت بخشی و سفیدسازی تخلفات در پروژه‌های شبهه‌دار را دارند.
شعار سال: دعوت از آقای پناهیان برای افتتاح پروژه اسکی و تله کابین، دعوت از دادستان کل کشور برای افتتاح پدیده شاندیز، دعوت از آقای حداد عادل و شریعتمداری برای افتتاح ایرانمال و مواردی همانند از روی لطف یا چشم و ابروی خاص آقایان نیست. همگی از یک جنس‌اند. همگی کارکرد وجاهت بخشی و سفید سازی تخلفات در پروژه‌های شبهه‌دار را دارند. چرا مدیران و مقامات این کشور، نمی‌شنوند و نمی‌خواهند چنین حقیقت تلخی را باور کنند.

از تک تک مالباختگان پدیده شاندیز بپرسید چطور به پروژه‌ای با آن سطح تخلف اعتماد کردند؟ خب پاسخ می‌دهند مگر می‌شود به پروژه‌ای که شایعاتی در مورد تخلفاتش مطرح است، ولی با حضور دادستان کل کشور رونمایی می‌شود اعتماد نکرد؟ از مدعی العموم قانون مدار‌تر هم داریم؟

بخاطر همین است که بار‌ها نوشته‌ام قانونگذار باید حضور سلبریتی‌ها، افراد صاحب وجهه و مسئولین در پروژه‌هایی که بعدا تخلفات شان اثبات می‌شود را جرم انگاری کند.

سخنرانان افتتاحیه اول از همه باید به اتهام معاونت در کلاهبرداری احضار شوند تا هزینه کردن سرمایه اجتماعی اینقدر راحت نباشد.

آقایان و سروران گرامی، اگر به فکر خودتان نیستید، حداقل به فکر نظام و هزینه‌های تحمیل شده بر آن بدلیل کم توجهی خودتان باشید.

چرایی حضور مقامات در پروژه‌های شائبه‌دار؟
 
چرایی حضور مقامات در پروژه‌های شائبه‌دار؟
 
چرایی حضور مقامات در پروژه‌های شائبه‌دار؟
 
چرایی حضور مقامات در پروژه‌های شائبه‌دار؟
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
کشور ما شائبه دار هست کلا یعنی به دلیل تحریم ها مجبوریم این رفتارهارو بکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
خیلی عجیبه که با حضور مسئولین اصولگرا پرو›ه های تیلیاردی خودشون رو مبرا میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین