پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
حالا که وزرای نیرو در دولت‌های اصلاح طلب تنها از سمتی به سمت دیگر منتقل شدند و آنچه امروز در منابع آبی‌مان تجربه می‌کنیم در بخش مهمی محصول نگاه آن‌ها به موضوع توسعه و مدیریت آب است، شاید آزمودن نگاه و سیاست مدیریت تازه و متفاوت می‌توانست تغییر دهنده شرایط که نه حداقل متوقف کننده آن در همین وضعیت فعلی باشد.
شعار سال: نقشه منتشر شده از محدوده ۹گانه مدیریت حوضه‌های آبریز با جزییات استان‌های محدوده که مدیرانش به تازگی انتخاب شدند، در واقع از حوضه‌ای به حوضه دیگر غلتیدند. گویی مثلا کسی که درمورد زاینده رود خوب عمل نکرده، برای حوضه آبی هرمزگان مفید خواهد بود! یا مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها با کارنامه زیرصفر، حالا در حوضه دریاچه ارومیه بهتر عمل خواهد کرد. اغلب هم سابقه مدیریتشان در وزارت نیرو بوده. آیا نمی‌شد برای انتصاب روسای حوضه‌های آبریز افرادی با اندیشه و تجربیات متفاوت از نگاه وزارت نیرو به منابع آب را آزمود. حالا که وزرای نیرو در دولت‌های اصلاح طلب تنها از سمتی به سمت دیگر منتقل شدند و آنچه امروز در منابع آبی‌مان تجربه می‌کنیم در بخش مهمی محصول نگاه آن‌ها به موضوع توسعه و مدیریت آب است، شاید آزمودن نگاه و سیاست مدیریت تازه و متفاوت می‌توانست تغییر دهنده شرایط که نه حداقل متوقف کننده آن در همین وضعیت فعلی باشد.
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین