پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۴۱۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
شعارسال :به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی که از ۲۹ بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه ساجد به نشانی http://sajed.iau.ir مراجعه کنند.
شرایط سنی متقاضیان در رشته‌های غیرپزشکی برای جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال و در مقطع دکتری باید حداکثر ۴۰ سال باشد. شرایط سنی در رشته‌های پزشکی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری ۴۵ سال است.
حداقل معدل مورد نیاز، در مقطع کارشناسی ۱۴، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای ۱۶ و در مقطع دکتری تخصصی ۱۷ در نظر گرفته شده است.

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۲۰۶۹۸۴، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
ما كه ميدونيم تو مصاحبه ميخوان ردمون كنن چرا ثبت نام كنيم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین