پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۴۴۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از راه‌اندازی بخش نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ساجد خبر داد.
شعار سال: غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هجدهمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که به صورت مجازی برگزار شد در خصوص اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه گفت: تقویت و گسترش تعامل میان صنعت و دانشگاه، یکی از رویکرد‌های اصلی کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه است که می‌تواند منجر به پیشرفت و توسعه اقتصادی شود.

وی در ادامه افزود: در سال‌های اخیر توجهات زیادی به ارتباط مناسب میان صنعت و دانشگاه شده و گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است. یکی از راه‌های بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه ساماندهی نیاز‌های و اولویت‌های پژوهشی صنایع و شرکت‌ها و همچنین آگاه کردن جامعه دانشگاهی از این نیاز‌ها است؛ لذا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اقدام به راه‌اندازی بخشی با عنوان نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) کرده است. در این سامانه صنایع، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با مراجعه به سامانه ساجد به نشانی sajed.msrt.ir نیاز‌ها و اولویت‌های خود را در این سامانه ثبت کرده و به اطلاع جامعه دانشگاهی کشور برسانند.

ثبت نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی صنعتی و کاربردی
 
علاقه‌مندان برای ثبت نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی صنعتی و کاربردی و همچنین اطلاع از نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی صنعتی و کاربردی صنایع، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) می‌توانند به نشانی الکترونیکی sajed.msrt.ir مراجعه کنند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۳۷۳۳۱، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین