پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
پیشکسوت فوتبال کشورمان خبر امضای بیانیه علیه وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.

شعار سال:ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس، ضمن تکذیب امضای بیانیه‌ای علیه وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: هیچ بیانیه‌ای را علیه وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ام. البته شاید زمانی انتقاداتی را درخصوص عملکرد وزارت ورزش داشته‌ام اما این انتقادات برای برطرف شدن مشکلات بوده و هیچ‌گاه دنبال منافع شخصی نبوده و نیستم. اگر نقدی صورت می‌گیرد برای محکوم کردن کسی یا مسئولان وزارت ورزش و جوانان مطرح نمی‌شود. 

او درخصوص بحث انتخابات و توصیه‌اش به مردم برای حضور پرشور در صحنه انتخابات گفت: در این چند سال به خصوص یکی، دو سال اخیر مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمده و تحریم‌ها زندگی مردم را سخت‌تر کرده ولی مردم باید برای تعیین سرنوشت و آینده‌شان و التزام به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران پای صندوق‌های رای حاضر شده و حضور پررنگی در این عرصه داشته باشند. حضور مردم در این عرصه می‌تواند کمک زیادی برای حل مشکلات در آینده باشد و روزهای بهتری را برای کشور رقم بزند.

شعار سال، با اندکی تلخیص اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۷۶۶۶۸، www.borna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
انقد تو اين فضاهاي مجازي براي ادم ها حرف در ميارن كه تنها ديده بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین