پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
فیس بوک روز گذشته از لغو مصونیت ویژه سیاستمداران خبر داد که بر اساس آن پست‌های ارسالی این افراد حتی در صورت نفرت‌پراکنی حذف نمی‌شدند.

شعار سال: به نقل از سی ان بی سی، تغییر ۱۸۰ درجه‌ای سیاست‌های فیس بوک نشانه افزایش خطر استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد شکاف‌های اجتماعی است.

پیش از این فیس بوک مدعی بود با هدف دفاع از آزادی بیان پست‌های سیاستمداران را حتی اگر ناقض سیاست‌های این شرکت باشد، حذف نمی‌کند. اما تغییر شرایط موجب شده تا این شرکت در سیاست‌های خود تجدیدنظر کند.
تجدید نظر فیسبوک در رابطه با قوانین نفرت پراکنی
فیس بوک روز جمعه اعلام کرده بود دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به مدت دو سال حق فعالیت و حضور در فیس بوک را ندارد و این تعلیق از هفتم ژانویه معتبر است. این شرکت تصریح کرده در زمینه اعمال قوانین مربوط به نفرت پراکنی دیگر هیچ تفاوتی میان سیاستمداران و افراد عادی قائل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۰۳۱۶۰۰۰۱۷۷، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین