پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان اعلام کرد، برای تیم‌های ملی فوتبال بانوان کشورمان در تمام رده‌های سنی مشاوران خارجی در نظر گرفته خواهد شد.

  شعار سال: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال جوانان دختر کشورمان در مسابقات کافا 2021 توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در این باره گفت: همانطور که می‌دانید تیم زیر 20 سال کشورمان در این مسابقات با سه پیروزی و یک تساوی به مقام نایب قهرمانی رسید. در روز آخر، مسئولان برگزاری رقابت‌ها ما را در شرایطی نابرابر قرار دادند. اول بازی ما برابر قرقیزستان بود و بعد تیم ازبکستان برابر میزبان مسابقه داد. با توجه به اینکه هر دو تیم امتیازشان در جدول برابر بود، باید این دو مسابقه همزمان برگزار می‌شد که متأسفانه نسبت به ما کم‌لطفی کردند. در هر صورت با توجه به اینکه تیم فوتبال جوانان دختر کشورمان نزدیک به دو سال و نیم هیچ فعالیتی نداشت، نتایج خوبی در این تورنمنت گرفت که جا دارد از بازیکنان و کادر فنی این تیم تشکر کنم.
 
موسوی با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: پس از بازگشت از بلاروس اردوهای انتخابی این تیم زیر نظر مریم ایراندوست از روز پنجشنبه 27 خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است. بازیکنان جدیدی به این اردو اضافه شده‌اند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.
 
رئیس کمیته امور بانوان افزود: بعد از مدت‌ها اولین بار است که اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان در سه رده بزرگسال، جوانان و نوجوانان به صورت مرتب طبق برنامه‌ای که کادر فنی این تیم‌ها به ما ارائه کرده‌اند، در حال برگزاری است. رئیس فدراسیون فوتبال نگاه ویژه‌ای به فوتبال جوانان و نوجوانان دارد. من نیز به این تیم‌ها نگاه مثبت دارم. این دو رده اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تیم بزرگسالان برای ما دارند، چرا که پشتوانه تیم ملی در آینده این تیم‌ها هستند. باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم و امکانات خوبی برای بازیکنان‌شان فراهم کنیم. در رده نوجوانان باید مسابقاتی را ترتیب دهیم، چرا که در حال حاضر در این رده سنی رقابتی وجود ندارد و بدین ترتیب آنها فرصتی را ندارند تا خود را نشان دهند.
 
وی در مورد حضور مشاوران خارجی در تیم‌های ملی بانوان خاطر نشان کرد: قصد داریم برای تقویت سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال از مشاوران خارجی استفاده کنیم و این را در دستور کار قرار دادیم. با توجه به نگاه جدید فدراسیون فوتبال به بانوان می‌خواهیم بهترین مشاوران خارجی در حوزه بانوان را انتخاب کنیم. درصدد شناخت آنها هستیم و مکاتبات اداری و بین‌المللی این امور را به زودی انجام خواهیم داد.
 
موسوی در پایان از حضور مربی بدنساز برای تیم‌های ملی بانوان خبر داد و گفت: بازیکنان تیم ملی در هر سه رده آمادگی جسمانی پایینی دارند. در تورنمنت بلاروس به این موضوع کاملاً واقف شدم که بزرگترین نقطه ضعف ما آمادگی جسمانی پایین بازیکنان است. پیشنهاد دادیم در کنار هر سه تیم یک مربی بدنساز حضور داشته باشد و سیستم بدنی بازیکنان تقویت شود. در مجموع فکر می‌کنم گامی خوب و قوی در حوزه بانوان برداشته شده است. با پیگیری‌های عزیزی خادم اعضای تیم‌های ملی فوتبال بزرگسال و جوانان واکسینه شدند. به زودی این امر برای کادر فنی تیم فوتبال دختران نوجوان کشورمان نیز اتفاق خواهد افتاد که جا دارد یک بار دیگر از دکتر نوروزی و کمیته پزشکی فدراسیون تقدیر کنم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:  29خرداد1400، کدخبر:2524024 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین