پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
اهالی فاز ۵ پادادشهر اهواز چند سال است که درگیر موضوع آلودگی آب شرب منازل خود هستند موضوعی که بارها برای حل آن به شرکت آبفا و دیگر دستگاه‌های اجرایی مراجعه کرده‌اند هربار مشکل به صورت موقت برطرف شده است.

شعار سال :  گمانه‌ها درباره ورود فاضلاب به آب لوله کشی مناطق مسکونی اهواز موضوعی است که شهروندان در بسیار از نواحی با آن دست به گریبان اند.

اهالی منطقه فاز 5 پادادشهر اهواز چند سال است که درگیر موضوع آلودگی آب شرب منازل خود هستند. موضوعی که بارها برای حل آن به شرکت آبفا و دیگر دستگاه های اجرایی مراجعه کرده اند، که پس از ورود آبفا مشکل به صورت موقت برطرف شده است اما پس از مدتی وضعیت مجددا به حالت قبل بر می‌گردد.

به طوری که اهالی برخی خیابان‌های این منطقه از جمله کوچه مهارت 1 در ساعاتی از روز به علت بوی شدید فاضلاب ، حتی امکان استفاده از آب لوله کشی برای شستشو و استحمام هم ندارند.

خبرنگار تسنیم ضمن انتقال مشکل به مدیران مربوطه شرکت آبفا به این محله رفته و گزارشی از مشکلات شهروندان فاز 5 پادادشهر تهیه کرده که در ادامه می‌بینید.

 

 

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6 تیر 1400 ، کد خبر : 2528622 ،tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین