پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
یکی از شرکت‌های فناوری نوین در هنگ کنگ، برای نخستین‌بار موفق به ارایه یک تکنولوژی نوین در بسته‌بندی مواد غذایی در جهان شده است که می‌تواند گوشت را بدون نیاز به یخچال، تا دو سال تازه و آب دار نگاه دارد.
شعار سال: یکی از شرکت‌های فناوری نوین در هنگ کنگ، برای نخستین‌بار موفق به ارایه یک تکنولوژی نوین در بسته‌بندی مواد غذایی در جهان شده است که می‌تواند گوشت را بدون نیاز به یخچال، تا دو سال تازه و آب دار نگاه دارد.

IXON Food Technology یک روش جدید بسته‌بندی برای حفظ و نگهداری مواد غذایی سازگار با محیط‌زیست بوده که هزینه‌های تولید را کاهش داده، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و بهره‌وری تولید را افزایش خواهد داد. این نوع بسته‌بندی می‌تواند طعم تازه گوشت را بدون هزینه‌های مربوط به صرف انرزی یخچال هنگام ذخیره‌سازی و حمل و نقل کاهش دهد و از هدر رفتن این محصول با ارزش غذایی بالا، جلوگیری به‌عمل آورد.

امکان عقیم‌سازی غذا در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد

بسته بندی IXON Food Technology یک محلول نوآورانه دارد که امکان عقیم‌سازی غذا در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد (۱۴۰ درجه فارنهایت) به جای گرمای زیاد که به‌طور سنتی در کنسرو استفاده می‌شود را دارد و می‌تواند رطوبت و عطر و طعم آن را حفظ نماید. کارشناسان این کمپانی می‌گویند که در مرحله نخست، این نوع بسته‌بندی خلاقانه و کم مصرف برای محصول گوشت آزمایش و مورد بررسی قرار گرفته که قطعا با گذشت زمان، بر روی سایر محصولات غذایی تازه مشابه و دیگر مواد غذایی دریایی یا میوه و سبزیجات نیز نتایج مطلوب را حاصل می‌آورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۶۴۱، eghtesadsabzonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین