پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۴۸۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور شرایطی به وجود آمد که موجب رشد و رونق فعالیت کسب و کار‌های مجازی شد.
شعار سال: رضا الفت افزود: نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا در ایران در حوزه کالا‌های پر مصرف و روزمره بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته‌ایم و در زمینه خدمات درمانی و راهنمای پزشکی به صورت آنلاین هم شاهد رشد بیش از ۳۰۰ درصدی بوده‌ایم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی بیان کرد: پیش از کرونا بین ۵ تا ۱۰ هزار پلتفرم market place در ایران فعالیت می‌کردند، در حالی که در حال حاضر تعداد آن‌ها به بیش از ۲۰۰ هزار مورد رسیده است.

الفت نسب ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم که روند افزایش تعداد این پلتفرم‌ها همچنان صعودی باشد، البته با سرعت کمتری، با این حال همچنان شاهد افزایش تعداد آن‌ها خواهیم بود.

او در پایان تصریح کرد: برای رشد و گسترش کسب و کار‌های اینترنتی در کشور باید تصمیماتی اتخاذ شود تا از تعداد نهاد‌های موازی کاسته شود به طوری که در حال حاضر حدود ۱۶ دستگاه دولتی، حکومتی و امنیتی در انجام این امور دخیل هستند که هر کدام به نوبه خود موجب کاهش سرعت پیشرفت فعالان کسب و کار مجازی می‌شوند.
 
تعداد بازدید : 4


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰، کد خبر:۷۸۰۳۷۲۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین