پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
وزارت با توجه به رویکرد فعال امیر حاتمی در حوزه دیپلماسی دفاعی، از ابتدای دولت دوازدهم، برنامه منسجمی برای فعال کردن این حوزه کلیدی داشت که این برنامه در مقاطع مختلف به صورت قابل توجهی اجرا شد.
شعار سال: رایزنی با مقامات عالی رتبه نظامی و سیاسی کشور‌ها مختلف از جمله روسیه، چین، ونزوئلا، بولیوی، سوریه، عراق، ترکیه، هند و... با سفر به این کشور‌ها و همچنین رایزنی گسترده با مقامات دفاعی و نظامی بسیاری از کشور‌های منطقه و جهان در تهران، باب دیپلماسی فعال دفاعی را برای کشورمان عملا باز کرده است.

یکی از مهمترین ثمرات این دیپلماسی را می‌توان به هماهنگی بیشتر کشور‌های منطقه در جهت مقابله با تروریسیم، تامین امنیت منطقه‌ای، تبادل تجربیات، مقابله با زورگویی کشور‌های استکباری و... دانست.

در دوره‌ای که منطقه خاورمیانه دچار تنش‌های گسترده نظامی بوده و ابرقدرت‌ها در تلاش بوده‌اند که این منطقه را بیش از پیش دچار تنش و آشوب کنند، نزدیک‌کردن تفکرات کشور‌های هدف به واقعیات منطقه و نقشه‌های دشمنان مردم این منطقه، بسیار اثرگذار بوده است.

تحول در رویکرد وزارت دفاع با دیپلماسی فعال دفاعی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین