پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی، دو وزنه بردار ایران در بازی های المپیک لندن مدال برنز و نقره گرفته بودند اما پس از مثبت شدن تست دوپینگ حریفانشان، رنگ مدال این دو وزنه بردار هم تغییر پیدا کرد.مدال کیانوش رستمی از برنز به نقره و مدال نواب نصیرشلال از نقره به طلا تغییر یافت.
شعار سال : کمیته بین‌المللی المپیک و مدال‌های طلا و نقره دو وزنه‌بردار ایران در المپیک لندن را در توکیو به کمیته ملی المپیک ایران تحویل داد.
 
 
 
تغییر رنگ مدال کیانوش رستمی و نصیر شلال در المپیک لندن
 
نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی، دو وزنه بردار ایران در بازی‌های المپیک لندن مدال برنز و نقره گرفته بودند، اما پس از مثبت شدن تست دوپینگ حریفانشان، رنگ مدال این دو وزنه بردار هم تغییر پیدا کرد.

مدال کیانوش رستمی از برنز به نقره و مدال نواب نصیرشلال از نقره به طلا تغییر یافت. اکنون کمیته بین المللی المپیک مدال‌های این دو ورزشکار به را کمیته ملی المپیک در توکیو تحویل داد.

به این ترتیب مدال‌های جدید وزنه برداری ایران تحویل داده شد تا پس از بازگشت کادر سرپرستی به ایران این مدال‌ها تحویل رستمی و نصیرشلال داده شود.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۶۲۸۳۳۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین