پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشورگفت: با اجرای طرحهای اشتغال زایی وتوانمندسازی امسال 100 هزار مددجو از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

شعارسال: پرویز فتاح روز جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهرافزود: کمیته امداد جای ماندن و دریافت دائم خدمات نیست و تلاش می شود دریک برنامه ریزی از جمعیت زیرپوشش این نهاد حمایتی کاسته شود.

وی اضافه کرد: کمیته امداد یک جای موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از دریافت خدمات لازم و فراهم شدن زمینه استقلال اقتصادی باید از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.

فتاح با اشاره به کاهش ردیف بودجه‌ای کمیته امداد گفت: کمیته امداد در اعتبار امسال کاهش ردیف بودجه‌ای داشته که این مهم تاثیری در فعالیت‌های توانمندسازی مددجویان ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: امسال 100 هزار شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد فراهم می‌ شود.

فتاح اظهار کرد: هرچند فراهم شدن این تعداد شغل به معنای استقلال اقتصادی مددجویان نیست ولی زمینه ای برای رسیدن این افراد به خودکفایی اقتصادی است.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: تامین مسکن مددجویان با مشارکت افراد زیرپوشش محقق می‌ شود که در این ارتباط امسال برنامه و طرح‌های مهم به اجرا درمی آید.

وی یادآور شد: در زمان حاضر 6 درصد جمعیت استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند که این رقم مناسب استانی با این ظرفیت اقتصادی نیست.

وی با بیان اینکه برای توانمند سازی مددجویان تلاش مضاعفی شده است گفت: با تلاش مسئولان و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر در هفت ماه گذشته از جمعیت 70هزار نفری زیرپوشش کمیته امداد در این استان 6 درصد خودکفا شده اند و این رقم تا پایان سال افزایش می یابد.

رئیس کمیته امداد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی استان با یک کارآموزی و مهارت‌آموزی متناسب با ظرفیت‌های مناطق بومی و محلی با دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توان به اشتغال پایدار و استقلال اقتصادی دست یافت.

وی بیان کرد: با همکاری مسئولان استان بوشهر در پرداخت وام های اشتغال زایی پیش بینی می شود امسال بیش از سال گذشته طرحهای اشتغال زایی اجرا شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 14آبان1395، کدخبر: 82294016: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین