پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
رئیس تعاونی مطبوعات ایران گفت: به حتم شرکت در طرح اشتراک نیم بهای مطبوعات به نفع همه نشریات است و از همین رو همه آنان می توانند در این طرح شرکت کنند.

شعارسال: علی اکبر بهبهانی شامگاه پنجشنبه در جمع مدیران مسئول نشریات استان زنجان افزود: شرکت تعاونی مطبوعات کشور با واردات 100 هزار تن کاغذ توانست بین 10 تا 17 درصد قیمت کاغذ را در بازار کاهش دهد.

وی یادآورشد: 2 هزار نفر عضو تعاونی مطبوعات کشور هستند و هم اکنون هیات مدیره آن را از اعضای استانی شکل داده اند.

بهبهانی اظهار کرد: 40 ماه قبل فکر می کردیم طرح اشتراک نیم بها، به آخر خط رسیده و شکست خورده است.

رئیس تعاونی مطبوعات ایران گفت: این موضوع به علت مواجهه با کساد اقتصادی موجود در شرایط کنونی کشور ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه همه مدیران مسئول نشریات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طلبکار هستیم، خاطرنشان کرد: از هفته آینده با واریز اعتبار به حساب این وزارتخانه، مشکل پرداخت مطالبات برطرف می شود.

بهبهانی تاکید کرد: همه روزنامه ها، هفته نامه ها، ماهنامه ها و حتی فصل نامه ها در طرح اشتراک نیم بها شرکت کنند تا به مرور زمان نام رسانه آنان تبدیل به یک برند شود.

رئیس تعاونی مطبوعات ایران گفت: امروز مطبوعات باید لنگان لنگان حرکت کنند به امید روزی که مردم خود به استقبال از آنها بیایند و خواهان استفاده از تولیدات نشریات باشند.

طرح اشتراک نیم بهای نشریات از ابتدای سال جاری کلید خورد و در زنجان فقط روزنامه صدای زنجان از حضور در این طرح استقبال کرد.

در طرح اشتراک نیم بها، شهروندان می توانند نشریات را نیم بها در منازل خود دریافت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 14 آبان 1395، کدمطلب: 82293976 (5647896) ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین