پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
تیم ملی ایران در اولین بازی خود در المپیک به مصاف جمهوری چک رفت که نتیجه را ۷۸-۸۴ واگذار کرد.
شعارسال: تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۵:۳۰ امروز (یکشنبه) به مصاف جمهوری چک رفت و در نهایت مغلوب شد.
مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از ترکیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی و بهنام یخچالی استفاده کرد. نتیجه کوارتر نخست این بود ۲۵ بر ۱۹ به سود جمهوری چک بود. در این کوارتر بهنام یخچالی هفت و حامد حدادی چهار امتیاز برای ایران کسب کردند. تیم ملی جمهوری چک در کوارتر دوم نیز ۲۱ بر ۱۱ برنده شد و در پایان نیمه نخست با برتری ۴۶ بر ۳۰ به رختکن رفت.

ملی‌پوشان بستکتبال نتیجه را واگذار کردند

 
تیم ملی ایران در کوارتر سوم، پنج امتیاز بیشتر از کوارتر قبلی کسب کرد و با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف اروپایی خود شد. نتیجه در پایان کوارتر سوم، ۶۷ بر ۴۶ به سود جمهوری چک بود.

تیم ایران در کوارتر چهارم، عملکردی متفاوت و به مراتب بهتر از ۳ کوارتر قبلی ارائه کرد و اختلاف را تا ۵ امتیاز هم کاهش داد. نتیجه این کوارتر ۳۲ بر ۱۷ به سود ایران بود، ولی شاگردان شاهین‌طبع در نهایت بازی را ۸۴ بر ۷۸ واگذار کردند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۴۷۸۴۴، eghtesadonline.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین