پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
«فتحی نورین» جودوکار الجزایری که به خاطر به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی و برای حمایت از مردم فلسطین حاضر به برگزاری مسابقه با حریف اسرائیلی خود نشد، اعلام کرد که وی نسبت به خشم رژیم تل‌آویو از این کار خشنود است.
شعار سال: نورین چهارشنبه شب با وجود این که هیچ مدالی برای کشورش به ارمغان نیاورده بود، اما به خاطر حمایت خود از آرمان‌های مردم فلسطین مورد استقبال گرم و بی سابقه مردم در فرودگاه الجزیره قرار گرفت.

وی در فرودگاه الجزیره در میان خبرنگاران حاضر شد و درباره امتناع از مسابقه با ورزشکار صهیونیست گفت که این تصمیم را به همراه مربی خود گرفته است.

ورزشکار الجزایری ادامه داد: تصمیمی که در وهله نخست، مایه افتحار من و سپس مایه افتخار مردم و دولت الجزایر است، چرا که عبدالمجید تبون رییس جمهوری کشورمان نیز در برابر همه دنیا گفت که ما عادی‌سازی روابط با اسرائیل را اتفاق مبارکی نمی‌دانیم و حامی آرمان مردم فلسطین هستیم.

نورین اضافه کرد: خوشحالم رژیم صهیونیستی را خشمگین و تماس‌های [حمایتی]از جهان عربی و اسلامی دریافت کردم.

جودوکار الجزایری گفت: وقتی دیدم در قرعه‌کشی، حریف من یک ورزشکار از رژیم صهیونیستی است، شوکه شدم. انتظار این مسأله را نداشتم. اما در تصمیم گیری مواجهه نشدن با حریف اسرائیلی هیچ تردیدی نکردم.
 
خوشحالم اسرائیل را خشمگین کردم

«فتحی نورین» جودوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم الجزایر طبق قرعه‌کشی باید در دور نخست به مصاف نماینده رژیم اشغالگر می‌رفت.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" چاپ سرزمین‌های اشغالی تحریم ورزشکاران این رژیم از سوی بازیکنان عرب و خودداری آن‌ها از رویارویی با بازیکنان اسرائیلی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نشانه شکست عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های عربی دانست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۲۰۲۷۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
ورزشکاران ایرانی نیز با به رسمیت نشناختن اسرائیل از حضور در برابر ورزشکاران این کشور امتناع می‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین