پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
عضو کمیسیون اصل 90 عنوان کرد: به آقای روحانی اعلام کرده‌ایم که با افتتاح زودهنگام خط لوله گوره به جاسک ضربه بزرگی به سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری (۵۰ هزار میلیارد تومانی) زده می‌شود. این در حالی است که این رقم معادل یارانه حدود ۲ سال ایرانیان است.
شعارسال:حجت‌الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، چند روز قبل و از افتتاح طرح بزرگ هزار کیلومتری خط لوله گوره به جاسک در کمیسیون اصل ۹۰ جلسه‌ای برگزار شد و افراد فنی دخیل در پرونده توضیحاتی ارائه کردند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از پنج تلمبه‌خانه این مسیر فقط ۲ تلبمه‌خانه ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و بقیه تلمبه‌خانه‌ها آمادگی افتتاح را نداشتند. ضمن اینکه بخش‌هایی از مسیر اصلاً لوله‌گذاری نشده بود.
 

به آقای روحانی اعلام کرده‌ایم که افتتاح زودهنگام خط لوله گوره به جاسک ضربه بزرگی به سرمایه‌گذاری آن می‌زند
 
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بخش‌هایی از لوله‌گذرای خط گوره به جاسک حفاظت کاتودیک آن تأمین نشده است و در بخش‌هایی از این خط لوله‌های فرسوده به کار برده‌اند که شکاف‌هایی در این خط وجود دارد که عکس و فیلم‌های آن موجود است.

میرزایی عنوان کرد: به آقای روحانی اعلام کرده‌ایم که با افتتاح زودهنگام خط لوله گوره به جاسک ضربه بزرگی به سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری (۵۰ هزار میلیارد تومانی) زده می‌شود. این در حالی است که این رقم معادل یارانه حدود ۲ سال ایرانیان است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: افتتاح زودهنگام و ورود نفت به لوله‌ها و عدم استمرار انتقال نفت منجر به از بین رفتن بسیاری از تأسیسات و خراب شدن آن‌ها شده و لوله‌ها دچار فرسدگی می‌شود. در حالیکه به نظر می‌رسد مشابه همین اقدام در سایر پروژه‌های افتتاح شده پایان دولت دوازدهم هم رخ داده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه مسئولین پروژه خط لوله گوره به جاسک در پاسخ به این انتقادات اعلام کردند خود ما این پروژه را آغاز کرده‌ایم و در دولت ما باید ا فتتاح شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۰۵۰۴۰۰۰۷۹۴، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
خیلی خوبه که کاری رو به پایان برسونیم و بعد بهره برداری کنیم از کار که بعد از چند سال مجددا هزینه ای تحمیل نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین