پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۵۲۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
قیمت دلار همچنان روز‌های پرنوسانی را طی می‌کند و در این شرایط اتفاقات جدیدی در بغداد و واشنگتن رخ داده که ممکن است اجازه ندهد از نوسانات قیمت دلار کم شود.

شعار سال:قیمت دلار همچنان روزهای پرنوسانی را طی می‌کند و در این شرایط اتفاقات جدیدی در بغداد و واشنگتن رخ داده که ممکن است اجازه ندهد از نوسانات قیمت دلار کم شود.

قیمت دلار در هفته اخیر در کانال ۲۵ هزار تومان در نوسان بود و در برخی از روزها برای تغییر این کانال می‌شد نشانه‌هایی را مشاهده کرد. اما در ادامه ممکن است این تغییر کانال رخ دهد و قیمت دلار وارد کانال ۲۶ هزار تومان شود.
 
از بغداد تا واشنگتن و کشورهای همسایه ایران هرکدام در روزهای اخیر شاهد حوادثی بودند که احتمالا بتوانند بر بازار ارز ایران تاثیر بگذارند.
 
روز گذشته منابع رسمی از سقوط یک بالگرد نظامی در غرب عراق و کشته شدن پنج تن از نیروهای مسلح این کشور خبر دادند.(تسنیم)
 
علاوه بر این، یک منبع امنیتی عراق نیز اعلام کرده که دو کاروان نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا روز گذشته در جاده بین‌المللی جنوب ناصریه در استان ذی قار عراق با دو بمب کنار جاده‌ای هدف قرار گرفته شدند.(یورونیوز)
 
از سوی دیگر وال استریت ژورنال مدعی شده طبق گفته مقام‌های آمریکایی واشنگتن قصد دارد تحریم‌هایی را علیه توانمندی موشکی ایران وضع کند.
 
وزارت خارجه آمریکا نیز نسبت به برخی اتفاقات اخیر ایران واکنش نشان داده و سخنگوی آن مدعی شده آمریکا خواستار دسترسی آزادانه ایرانی‌ها به اینترنت است.(یورونیوز)
 
در همین حال خبری دیگر مجددا نااطمینانی‌های بازار ارز را بیشتر کرده است.
 
در حالی که دولت رئیس جمهور منتخب ایران هنوز آغاز به کار نکرده، شش سناتور جمهوری‌خواه سنا با ارسال نامه‌ای به بایدن، خواستار جلوگیری از ورود ابراهیم رئیسی و دیگر مقام‌های ایرانی به نشست سالانه سازمان ملل شدند.(عصر ایران)
 
در کنار این نااطمینانی‌ها، تنش‌های میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز از سر گرفته شده است و در کشور افغانستان نیز به دلیل سیل بیش از ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 
بازار ارز ایران با رصد این اتفاقات قرار است فردا کار خود را شروع کند و احتمالا متاثر از این اتفاقات همچنان روندی مشابه هفته گذشته خواهد داشت. آیا بازار ارز طبق انتظار عمل خواهد کرد؟ برای پیگیری نرخ ارز، می‌توانید به صفحه قیمت دلار مراجعه کنید.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز  ، تاریخ انتشار: 8 مرداد1400، کدخبر: 567409،www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
باز هم افزایش قیمت دلار و گرانتر شدن اجناس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین