پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
وزارت خارجه آمریکا از موافقت خود با یک قرارداد چند میلیارد دلاری فروش بالگرد‌های ترابری سنگین به رژیم صهیونیستی خبر داد.
شعارسال:وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که با امکان فروش ۱۸ فروند بالگرد ترابری سنگین مدل «سیکورسکی سی اچ-۵۳ کی» به رژیم صهیونیستی در قراردادی به ارزش ۳.۴ میلیارد دلار موافقت کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، قرارداد مذکور شامل موتورها، سامانه‌های ناوبری، تسلیحات، تجهیزات پشتیبانی، قطعات یدکی و پشتیبانی فنی خواهد بود و پیمانکاران اصلی در آن نیز شرکت‌های آمریکایی «لاکهید مارتین» و «جنرال الکتریک» می‌باشند.
 

آمریکا از فروش بالگردترابری سنگین با اسرائیل به ارزش ۳.۴ میلیارد دلار موافقت کرد
 
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود در این باره آورده است: آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل متعهد بوده و کمک به اسرائیل جهت توسعه و ادامه آمادگی قدرتمند و توان آن در دفاع از خود نیز برای منافع ملی آمریکا مهم است.

بر اساس این گزارش، با وجود موافقت وزارت خارجه آمریکا، اعلام این مسئله به معنای امضای قرارداد یا پایان مذاکرات در این زمینه نمی‌باشد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۹۴۳۵۵، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
اسرائیل چه برنامه‌ای دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین